AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #1 Skrevet 5. april 2024 Hei😊 Er i overgangsalderen, men har ikke hetetokter, nattesvette eller tørre slimhinner... Men alt annet har jeg fått! Svimmelhet, surrete i hue, bobler i beina, rar i hue, sover ikke, mareritt, orker ingen ting😒 Gikk 3 måneder på activelle, livet var bedre, fikk en blødning, måtte slutte, prøver er normale, men nå er jeg værre i kroppen enn noen gang🤯 Fikk klarsignal fra legen å starte med activelle igjen, men føler ingen bedring på plagene. Alt er et ork. Spiser og blir rundere pg rundere. Noen andre som kan dele noe fra samme plager som meg? Anonymkode: 1112b...ffc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #2 Skrevet 5. april 2024 Kjenner godt igjen hjernetåke.. Husker ingenting lenger. Anonymkode: 7a323...ea3 3
Femtipluss Skrevet 5. april 2024 #3 Skrevet 5. april 2024 Ja, dette er plagsomt. Husker ikke en gang hvordan jeg var før dette startet. Men jeg orket da å gjøre husarbeid, lage middag og være ute blant folk! 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #4 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei😊 Er i overgangsalderen, men har ikke hetetokter, nattesvette eller tørre slimhinner... Men alt annet har jeg fått! Svimmelhet, surrete i hue, bobler i beina, rar i hue, sover ikke, mareritt, orker ingen ting😒 Gikk 3 måneder på activelle, livet var bedre, fikk en blødning, måtte slutte, prøver er normale, men nå er jeg værre i kroppen enn noen gang🤯 Fikk klarsignal fra legen å starte med activelle igjen, men føler ingen bedring på plagene. Alt er et ork. Spiser og blir rundere pg rundere. Noen andre som kan dele noe fra samme plager som meg? Anonymkode: 1112b...ffc Ja, alt stemmer hos meg. Men det kan være depresjon også Anonymkode: d7ebe...01e 1
Sneips Skrevet 10. april 2024 #5 Skrevet 10. april 2024 Du mister stadig mer hormoner i kroppen og kan trenge andre medisiner med annen styrke etterhvert som tiden går. Hør med legen (eller gå til gynekolog som kan mer) om å få andre medisiner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå