AnonymBruker Skrevet 24. april #41 Del Skrevet 24. april Det funker helt sikkert Anonymkode: c7b5f...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #42 Del Skrevet 29. april On 4/24/2024 at 2:03 AM, AnonymBruker said: Jeg har også startet med castor-olje, og det er helt revolusjonerende! Jeg har hatt god effekt mot sure oppstøt også, ved å smøre et relativt tykt lag over magesekken hver kveld. Sinnarynken er borte vekk, og det er kvisene og! Tror det er mange bransjefolk som river seg i håret over at folk begynner å oppdage disse produktene. Jeg bruker wooden spoon og sunnkost sitt eget merke. Det er veldig viktig at den er økologisk. Anonymkode: daa27...cfe Tror det heller er du som er litt sent ute til festen altså... Anonymkode: 3020d...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #43 Del Skrevet 30. april I hvilken rekkefølge i hudpleierutinen brukes oljenene da? Jeg er ganske ny i hudpleie gamet Anonymkode: 45d43...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #44 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 9.31): Den er vanndrivende og kan sette i gang avføring, så dermed skal ikke gravide bruke den. Før i tiden ble den brukt for å sette i gang fødsel. Anonymkode: 1257e...b66 Betyr det at det er OK for ammende å bruke castorolje? Anonymkode: 56fd5...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå