Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal leie stand på Loppo og gleder meg til å pynte standen så den blir fin og innbydende. Jeg lurer på å ha en kurv stående på standen med ting folk kan velge seg gratis hvis de kjøper noe på standen. Har hatt en stor opprydning hjemme og tenker å gi bort noen av tingene jeg ikke trenger. Det er blant annet ansiktsmasker, øyemasker og andre uåpnede hudpleieting, ubrukte håraccessorier og godteri. Men blir det rart å ha en slik kurv stående? Hva kunne du i så fall tenke deg å se som gratisgave ved kjøp?

Anonymkode: 7c947...9a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gavene dine er jo ikke gratis om de betinger et kjøp. Bare slik at du vet.

Anonymkode: 16543...570

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

enig over her, de er jo ikke gratis dersom man må handle for å få. tror det ville vært bedre å sette en lapp hvor det står "5kr" for eks, evt en kurv for 5kr og en annen for 10? noen ganger er en symbolsk sum faktisk bedre enn "gratis" 😛 

Anonymkode: 8b8f7...7d6

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker ikke gammel hudpleieting, så synes det høres ut som en dårlig idè om det er flere år gamle ting du har funnet frem.

Anonymkode: 51558...e85

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er sant det dere sier, det er jo egentlig ikke gratis. Tanken min var at hvis jeg satte frem en kurv der alt er gratis og man kan ta det man vil uten å kjøpe noe annet, ville jo tingene forsvunnet fort uten at mine faktiske kjøpere fikk dra nytte av det, men kanskje jeg bare skal gjøre det. 

Hudpleietingene er forresten ikke gamle, men jeg fikk en del ansiktsmasker osv til jul og bursdag nylig, og jeg er litt kresen på hudpleien min så jeg tviler på at jeg kommer til å bruke det. Men skjønner at mange kanskje ikke liker den ideen, det er kanskje best å holde seg til en skål med innpakket godteri alle kan forsyne seg av i stedet. Eller hvis noen har innspill til hva som kan gis bort setter jeg pris på det :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var en god idé. Hvis du ser at få som kjøper tar med ekstra ting, kan du gi bort til alle etter hvert. 

Anonymkode: 33296...ffd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tenker du å få det til? Teipe det fast på hver ting?

Får jo dessverre ikke priset noe på Loppo lavere enn 5 kroner.

Synes tanken er god altså!

Anonymkode: ad366...592

AnonymBruker
Skrevet

Bare skriv gratis på en lapp og sett det frem, så blir du kvitt det. Det spiller vel ingen rolle hvem som får?

Anonymkode: 8cc40...8d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 13.15):

Jeg skal leie stand på Loppo og gleder meg til å pynte standen så den blir fin og innbydende. Jeg lurer på å ha en kurv stående på standen med ting folk kan velge seg gratis hvis de kjøper noe på standen. Har hatt en stor opprydning hjemme og tenker å gi bort noen av tingene jeg ikke trenger. Det er blant annet ansiktsmasker, øyemasker og andre uåpnede hudpleieting, ubrukte håraccessorier og godteri. Men blir det rart å ha en slik kurv stående? Hva kunne du i så fall tenke deg å se som gratisgave ved kjøp?

Jeg ville ikke ønsket å få med noe ekstra av det du nevner om jeg kjøper noe. Gratis eller ei, tenker det er bedre å

sette 5kr pr ting og at de som ønsker det kan kjøpe. Synes ikke du skal straffe de som kjøper ting hos deg med å gi dem gratis ting de sannsynligvis ikke vil ha.

Anonymkode: bb18c...2ca

Skrevet

"Få gave på kjøpet" kan det stå på en lapp ved det du vil gi bort 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...