AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #1 Skrevet 5. april 2024 Jeg selger en del på Tise. Jeg har som regel sendt en melding til kjøperen for å si takk for kjøpet og gi informasjon om når jeg sender pakken. Men nå lurer jeg på om kjøpere faktisk trenger/setter pris på det, eller får de nok oppdateringer fra Tise? Det er jo ingen vits i å bruke tid på det hvis det egentlig bare er plagsomt med flere meldinger på Tise. Lurer på om dere har noen innspill Anonymkode: 715e3...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #2 Skrevet 5. april 2024 Synes det er veldig greit å si ifra når en sender pakke, da vet mottaker sånn ca når den kan ventes. Men noe mer enn det trengs ikke. Anonymkode: a5efb...0b0
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #3 Skrevet 5. april 2024 Men får ikke kjøper automatisk beskjed i appen om når varen sendes? Jeg har aldri kjøpt på Tise, men når jeg har solgt, velger jeg jo en dato for når jeg skal legge varen i postkassen rett etter at jeg har godtatt kjøpsforespørselen. På Finn får jeg som kjøper i hvert fall beskjed om at «X skal sende varen senest dd.mm» Anonymkode: b3555...994
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #4 Skrevet 5. april 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men får ikke kjøper automatisk beskjed i appen om når varen sendes? Jeg har aldri kjøpt på Tise, men når jeg har solgt, velger jeg jo en dato for når jeg skal legge varen i postkassen rett etter at jeg har godtatt kjøpsforespørselen. På Finn får jeg som kjøper i hvert fall beskjed om at «X skal sende varen senest dd.mm» Anonymkode: b3555...994 Ja, man får beskjed når varen er sendt. Jeg vil helst ha minst mulig kommunikasjon ved salg, men det plager meg ikke med melding heller. Bare ignorerer den Anonymkode: 98dba...d73
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #5 Skrevet 5. april 2024 Meldingstråden på Tise oppdateres når pakken er registrert sendt. Med Helthjem fungerer det veldig fint siden oppdateringen kommer fort, men med posten tar det ofte mye lengre tid. Sist lørdag leverte jeg et par pakker på posten rundt kl 12.00, og meldingene til kjøperne om at pakkene ble registrert kom ikke før på onsdag. Da virker det jo som om jeg har vært sent ute med levering av pakken, men det har jeg jo ikke. Kanskje løsningen er å sende en melding hvis de har valgt posten som leveringsmåte, men ikke hvis det skal sendes med Helthjem. Anonymkode: 715e3...3b8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #6 Skrevet 6. april 2024 Jeg synes det er veldig hyggelig å få et bilde av pakken innpakket og klar 😄 Anonymkode: 56425...ed7
Ludovica- Skrevet 6. april 2024 #7 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Meldingstråden på Tise oppdateres når pakken er registrert sendt. Med Helthjem fungerer det veldig fint siden oppdateringen kommer fort, men med posten tar det ofte mye lengre tid. Sist lørdag leverte jeg et par pakker på posten rundt kl 12.00, og meldingene til kjøperne om at pakkene ble registrert kom ikke før på onsdag. Da virker det jo som om jeg har vært sent ute med levering av pakken, men det har jeg jo ikke. Kanskje løsningen er å sende en melding hvis de har valgt posten som leveringsmåte, men ikke hvis det skal sendes med Helthjem. Anonymkode: 715e3...3b8 Enig i den. Når man sender med posten kan man godt sende en melding/bilde sånn at kjøper ser at pakken er sendt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #8 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Meldingstråden på Tise oppdateres når pakken er registrert sendt. Med Helthjem fungerer det veldig fint siden oppdateringen kommer fort, men med posten tar det ofte mye lengre tid. Sist lørdag leverte jeg et par pakker på posten rundt kl 12.00, og meldingene til kjøperne om at pakkene ble registrert kom ikke før på onsdag. Da virker det jo som om jeg har vært sent ute med levering av pakken, men det har jeg jo ikke. Kanskje løsningen er å sende en melding hvis de har valgt posten som leveringsmåte, men ikke hvis det skal sendes med Helthjem. Anonymkode: 715e3...3b8 Sist lørdag var påskeaften. Ingen butikker hadde posthenting før tirsdag 2. april.. normalt tar det under et døgn fra jeg sender til den er registrert på brevterminalen i Oslo. Og jeg bor på vestlandet. Anonymkode: e407f...e59
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #9 Skrevet 6. april 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sist lørdag var påskeaften. Ingen butikker hadde posthenting før tirsdag 2. april.. normalt tar det under et døgn fra jeg sender til den er registrert på brevterminalen i Oslo. Og jeg bor på vestlandet. Anonymkode: e407f...e59 Mens her i Nord-Norge tar det flere dager før den i Lørenskog.. Det står dog i meldingen på Tise at det kan ta opptil 3 dager før pakken registreres når man velger posten. Anonymkode: 98dba...d73
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #10 Skrevet 6. april 2024 On 4/5/2024 at 4:03 PM, AnonymBruker said: Ja, man får beskjed når varen er sendt. Jeg vil helst ha minst mulig kommunikasjon ved salg, men det plager meg ikke med melding heller. Bare ignorerer den Anonymkode: 98dba...d73 Jeg syns det er greit med beskjed hvis det er med Posten, for de kan bruke opptil 3 dager før det synes i appen! Anonymkode: df35b...912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå