AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #1 Skrevet 5. april 2024 Jeg har begynt på antidepressiva (Cymbalta) i håp om at det skal hjelpe mine smerter da jeg har fibromyalgi. Har gått på 30mg nå i litt over en uke og føler forsåvidt at medisinene hjelper noe, men jeg har som bivirkning at jeg føler det strammer i halsen eller at det sitter noe i halsen. Har lest på pakningsvedlegget at det er en kjent bivirkning. Vil dette gå over når kroppen får blitt vant til medisinene? Noen med erfaring? Anonymkode: c5d3d...6be
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #2 Skrevet 5. april 2024 Hadde en onkel som brukte antidepressiva i flere år, bivirkningene gikk aldri over Anonymkode: 18dc6...663 1
nali Skrevet 5. april 2024 #3 Skrevet 5. april 2024 bare vent noen uker. har ikke erfaring selv men det høres ut som det du snakker om er ganske vanlig https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-cymbalta-lilly-547744 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #4 Skrevet 5. april 2024 Det står også i pakningsvedlegget at: Bivirkningene er normalt milde til moderate og forsvinner ofte etter få uker. Anonymkode: 075e8...062 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå