Gå til innhold

Har du TV?

Har du TV?  

57 stemmer

1. 1. Har du TV?

• Ja
      42
    • Nei
      6
    • Ja, men i eget rom, og det er sjeldent jeg ser.
      4
    • Bare via nettet nå for tida.
      5
    • Hører bare på radio, jeg.
      0

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har TV, kan klare meg uten, men klarer meg ikke uten PC en. Vurdere TV kort på PC en og kutte TV.PC som mulitmediamaskin. Stor skjerm, men det er lite forskjell på prisen på flatskjerm og flatskjerm TV. Så det går egentlig opp i opp.

Skrevet

Har ikke TV, og savner det heller ikke noe særlig.

Skrevet

Til dere som ikke ser på tv, kunne dere ha unnvært pc'en også?

Jeg klarer meg fint uten tv selv om jeg ser en del rundt middagstider... Jeg liker også å se på tv mens jeg lager mat. Selv om jeg er glad i å lese bøker og andre ikke-sosiale ting i stedet for tv tror jeg at det hadde blitt litt rart å ha verken tv eller pc. Jeg vil nok si at jeg er avhengig, men det er aldri umulig å slutte...

Skrevet

Ja, jeg har TV og er altfor avhengig.

Vi mistet for en tid tilbake mange kanaler og jeg trodde jeg skulle krepere, men nå er det mer enn nok å ha de fem norske (nrk, nrk2, tv2, tvnorge, zebra).

Da jeg studerte hadde jeg ikke TV og det var ikke noe problem.

Tror man blir vant til det man har. Hadde jeg ikke hatt TV hadde det sikkert gått bra. Hadde i hvert fall fått gjort litt mer fornuftige ting.

Skrevet

Jeg ser ikke mye på Tv, men det er enkelte ting jeg liker å følge med på. CSI, Idol, feks. Kommer ikke på noe annet nå, - sier vel noe om hvor lite jeg ser på tv... Mannen min er helt avhengig av sporten, og sports-sidene på tekst-tv, ungene kunne ikke klart seg uten playstation og dvd, så tv'n har nok kommet for å bli ja ;) . Nesten mer avhengig av data'n forresten!

Skrevet
Til dere som ikke ser på tv, kunne dere ha unnvært pc'en også?

Jeg reiser en del og det er et svære strev med å stadig finne en internettmaskin (helst en gratis på et offentlig bibliotek :sjarmor: men uansett et slit). Nei, kan ikke klare meg uten datamaskin for tiden, nei :sjenert:

Skrevet

Jeg ser mye på tv. Mest når jeg gjør andre ting som strikker eller broderer, så jeg kan vel ikke si jeg følger så veldig med alltid. Har levd lenge uten tv tidligere og har da hørt mye mer på radio. Men fra nå av har jeg lyst til å ha tv. Syns det er koselig :)

Skrevet

Vi har TV på stua, ved siden av PC'n, men den står bare på tegnefilmer. Ser MEGET sjelden på den, da jeg heller sitter på nettet. SÅ jeghadde klart meg godt uten TV, men ikke min bedre halvdel og ungene.

Skrevet

Ja, jeg har tv.

Ja, jeg kan leve uten.

Men hvorfor i all verden skulle jeg det?

Jeg kan leve uten tv, jeg kan leve uten pc, jeg kann leve uten kjøttdeig og jeg kan leve uten melk. Jeg trenger vann og jeg trenger mat av ett aller annet slag. Og noe for å holde varmen, det kan bli kalde vintre. TV er ikke noe jeg trenger for å leve, sånn strengt tatt.

Men jeg liker nå engang et litt mer komfortabelt liv, og jeg ser ingen grunn til å prøve å leve uten tv.

Jeg er ikke tv-slave, men jeg ser på tv som underholdning, fordi jeg har lyst. Og det kommer jeg til å fortsette med.

Gjest Carmensita
Skrevet

Ja, jeg har TV. Ser på TV hver eneste dag. Spesielt nyheter og dokumentar. Følger ikke med på Hotel Cæsar, Glamour og andre såpeserier.

Det ville blitt veldig kjedelig uten TV. Ryker den nå, er jeg på Elkjøp i løpet av 5 minutter...... :ler:

Skrevet
Må ha enten tv eller pc. 

Samme her. Aller aller helst pc.

Gjest lilletroll
Skrevet

JA, jeg har tv. NEI, jeg kan ikke leve uten!!! Eller...jeg KAN....leve uten, men jeg vil ikke..... :)

Skrevet (endret)

Klarer meg fint uten tv, men klarer ikke leve uten pc :sjenert:

Endret av Månemann
Skrevet

Har TV og hadde helt sikkert klart meg godt uten.

Skrevet

Jeg har ikke tv fordi jeg ikke ser verdien i tv-titting. Det finnes selvfølgelig gode programmer, men mengden søppel er overveldende på samtlige kanaler, synes nå jeg.

Jeg ser noen programmer samt dvd'er på laptopen, den kunne jeg ikke klart meg foruten ;)

Skrevet

Vi har to tv'er, men bruker stort sett bare den ene.

Klarer meg uten tv i perioder, men hele tiden tror jeg hadde blitt vanskelig.

Er nok litt tv-slave når jeg tenker etter :icon_surprised:

Skrevet

om man har tv? :overrasket:

har ikke alle tv disse dagene?.. jo det tror jeg man har. ;)

vi lever jo ikke i gamle gamle gamle gamle gamle dager akkurat. :troest:

Skrevet

Nei gjest, alle har ikke TV.

Jeg har TV, liker å følge med på et par program/serier, men utover det syns jeg den ofte er et forstyrrende element og jeg vet veldig godt hvor av-knappen er.

Skrevet

Jeg har TV på soverommet og ser egentlig mye på den. Men akkurat nå for tiden ser jeg mer på dataskjermen fordi jeg har lastet ned diverse ting som jeg ser i stedet for å se på TV-skjermen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...