Missbumblebee Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Jeg sitter nå her og lurer... Har kjøpt meg en sånn clearblue som man kan ta tre dager før forventet mens. Jeg har tenkt til å teste imorgen. (IKM er senest på torsdag) Imorgen er jeg 10 DPO, er det uansett for tidlig for å teste? Hva tror dere jenter??
Chiquita Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Tester som reklamerer med at de kan tas så og så mange dager før forventet mens viser til de med lang lutealfase. For oss med kort lutealfase har det ingen hensikt... Men - jeg har hørt om de som har testet positivt 10 dpo. Jeg selv har testet positivt på 12 dpo. Greier du ikke å vente litt lengre???
Missbumblebee Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2006 Tester som reklamerer med at de kan tas så og så mange dager før forventet mens viser til de med lang lutealfase. For oss med kort lutealfase har det ingen hensikt... Men - jeg har hørt om de som har testet positivt 10 dpo. Jeg selv har testet positivt på 12 dpo. Greier du ikke å vente litt lengre??? ← Min kjære har bursdag imorgen jeg jeg vil så inmari gjerne kunne gi han to blå... Derfor MÅ jeg teste imorgen. Men blir det ikke noe utslag da så får jeg heller teste om noen dager igjen ja.
Missbumblebee Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2006 Og selvsagt ble den blendahvit! Får vente noen dager å se nå ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå