Gå til innhold

Fjerner du grå kjønnshår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har omtrent ikke grått hår på hodet, men fikk det ganske tidlig på musa.

Jeg har alltid klippet hårene der nede ganske kort, men nå ser man grå hår selv om de er 0,5 cm lange.

Jeg synes det er flaut når typen skal gå ned på meg og det er såpass lyst i rommet at han ser de grå hår.

Han har ikke grå hår i underlivet selv, og har ikke kommentert av jeg har litt grått hår der nede.

Det blir ikke aktuelt å barbere meg glatt.

Anonymkode: 466ed...79d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen elsker at jeg blir grå. Så da vet jeg han hadde blitt skuffa om jeg hadde fjernet dem nedentil. Han vil ikke at jeg skal farge håret mitt en gang. For at han synes det er så fint å se at jeg blir eldre. Har ikke lagt merke til at jeg har fått noen der nede. Men jeg har noen rundt brystvorta. Og dem hårene har jeg bestandig nappa ut. 

Anonymkode: 82616...404

AnonymBruker
Skrevet

Om typen din er opptatt av de grå håra der nede når han går ned på deg så gjør dere begge noe veldig feil.

Ærlig talt, skjerp deg menneske. Du er en voksen dame ffs! 

Anonymkode: 722da...356

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri tenkt tanken en gang. Veldig kortklipt, ser knapt hår der. Er typen veldig ung ift deg? En voksen mann burde i allefall tålt grå hår der nede. 

Anonymkode: 28af5...761

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hadde aldri tenkt tanken en gang. Veldig kortklipt, ser knapt hår der. Er typen veldig ung ift deg? En voksen mann burde i allefall tålt grå hår der nede. 

Anonymkode: 28af5...761

Han er nesten 3 år yngre så det har ingenting å si.

Det er vel jeg som har mest problemer med det fordi jeg ikke liker å bli eldre.

Ts

Anonymkode: 466ed...79d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på å se etter grå hår der - det har enda mindre å si der enn på hodet...

Anonymkode: 8abbd...8f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om jeg har grå hår der nede... 

Anonymkode: a284b...00b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂😂

Anonymkode: 63747...186

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kunne ikke falt meg inn å bry meg om hårfargen der nede... spesielt ikke på håret som er trimmet helt kort! 
Jeg kan på ingen måte påstå at jeg sjekker om det begynner komme grå hår heller da. 

Og hadde typen min reagert på så naturlige endringer, så hadde han fått finne seg en plastikkdukke som er evig ung. Levende mennesker blir eldre, og slik er livet. 
Jeg har fått mer modningstegn i huden min, mens han har fått ett nydelig sølvskimmer i tinningen.  Vi omfavner det å bli eldre sammen, fremfor å frykte det. 

Anonymkode: cf57e...562

• Liker 1
Skrevet

Hvilken farge kjønnshåret mitt har gir jeg fullstendig blaffen i. Jeg har alltid barbert meg og for meg er det uaktuelt å ikke barbere meg. Men det har lite med fargen eller grå hår å gjøre. Vi blir eldre, sånn er det bare 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg fjerner ikke grå hår der nede. Det er sånm det skal være, det er helt normalt.

Hva mannen legger merke til, aner jeg ikke. Alderen min er jo ikke akkurat hemmelig, så ingen blir forrundret over grå hår. 

Har aldri tenkt at det er flaut med grå kjønnshår. Fargen på kjønnshår må da være laaaangt ned på lista over ting å bli flau over i senga. Ingen bryr seg.

K46

Anonymkode: f1123...044

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min bryr seg veldig lite om fargen på kjønnshårene mine. Og jeg bryr meg om mulig enda mindre. Vi pusher begge 40 og det er ikke unormalt med grå hår her eller der. 

Anonymkode: 84029...b17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ett enslig grått hår der nede en gang som var veldig tykt, stritt og nesten ropte "HALLO!" med sin synlige tilstedeværelse. Jeg nappet det ut fordi det var så irriterende annerledes enn de andre hårene, ikke fordi det var grått men fordi det var så ekstra tykt og stritt og stakk ut fra resten.

Noen sølvhår der nede er ikke noe jeg tar så tungt. Det har vel både jeg og mannen.

Anonymkode: 08cf2...df5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...