AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #1 Skrevet 5. april 2024 Er 32 år,,Har det siste halvåret gått å hanglet i formen. Alle blodprøver var først fin, før nå nylig der jeg får påvist lavt stoffskifte. Symptomene begynte lenge før jeg fikk påvist dette, og er derfor usikker på om det er det som skylder plagene mine. Det startet med at jeg følte jeg svetter mer enn normalt, og kunne ofte bli gjennomsvett,, også på natta noen ganger. Deretter begynte jeg å føle meg influensasyk, med mye verking i kroppen hele tiden. Jeg har prøvd å ta Paracet som hjelper for å klare jobb men har hatt noen dager der det ikke har gått. Dette har resultert i endel sykdom siste måndene,, jeg føler meg helt mislykket og frustrert. Har også måtte gått hjem fra jobb pga dette flere ganger. Har flere ganger tatt coronatest, sjekket feber osv da jeg har vært sikker på at jeg må være syk,,men ingenting. Nå begynner jobben å påpeke at jeg har vært mye syk og det går utover de andre og sier at de håper vi kan finne en måte å håndtere dette på som er grei for alle- høres nesten ut som de ønsker jeg skal tre av til en mindre stilling eller noe- føler meg helt dritt. Noen som har råd eller vet om det kan være andre ting til mine plager? Har også gått med konstant ryggsmerter, i øvre del av rygg ved skulderbladet. Tenkte først det var skuldersmerter men er nå usikker,, blir aldri bedre Anonymkode: 3ad63...0b9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #2 Skrevet 5. april 2024 Jeg har lavt stoffskifte og sliter mest med kronisk lav energi. Jobber fullt, men det går utover fritid og jeg tror jeg egentlig bare har arbeidsevne på 70-80 %. Men det er så vanskelig å "bevise", så jeg har egentlig bare latt det skure og gå. Når det gjelder din jobb - det beste tror jeg er å snakke med lege og høre hvordan du kan løse det med jobb. Hvis du må være gradert sykmeldt en periode så kan ikke jobben si noe på dette. Min erfaring er at det beste er å ha en åpen dialog. Du trenger ikke si hvorfor du er syk, men noen ganger er det enklere å være åpen om det. Anonymkode: 808e5...79e 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #3 Skrevet 5. april 2024 Ja, er tom for energi hele tiden. Kjennest som om det er rett før jeg får influensa, har en sykdomsfølelse i kroppen hele tiden. Anonymkode: ecb9a...784 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #4 Skrevet 5. april 2024 Ja, har autoimmun tyreoiditt (Hashimotos) Er nærmest konstant dårlig og med vedvarende utmattelse og nedstemthet. Mange ulike symptomer. (Går kun på Levaxin) Men du er kanskje nærmest bare i starten av medisineringen av LS? Det tar uansett litt tid å få det stabilt ift blodprøvene i allefall. Anonymkode: 3ea0a...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå