Gå til innhold

Svelger du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg elsker å suge, men ta det ikke i munnen... har nok ikke noe med smaken å gjøre, men konsistensen...

veit at det finnes både "tykt og tynt" men jeg klarer det bare ikke...

men suger? ja! uten tvil... hadde jeg funnet en mann som ikke liker å bli sugd (om det finnes noen?)tror jeg ikke jeg kunne hatt et seksuelt forhold til vedkommede...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen problemer med å svelge.

Noen ganger gjør jeg det, andre ganger ikke.

Skrevet

Off, nej, får kredla bare av å tenke på det...

Skrevet

Ja, jeg svelger. Men noen ganger har jeg ikke lyst til å svelge, så da spytter jeg ut. Men egentlig synes jeg at smaken sitter lenger igjen i munnen etter å ha spyttet ut enn etter å ha svelgt.

Skrevet

Han får ikke kommet i munnen min, og jeg har aldri svelget. Prøvde et par ganger å la ham sprute i munnen på meg, men likte det lite.

Har skikkelig problemer med konsistensen på det, får brekninger av det. :sjenert:

Heldigvis er ikke dette viktig for min kjære! Han har STOR forståelse for at jeg ikke orker å ha det i munnen, heldigvis. :)

Skrevet

Hvis jeg spurte ei jente jeg var ute med om hun svelger og hun svarte at hun gjør det og det smaker godt e.l, ville jeg nok takket for kvelden og gått.

Bare tanken er kvalmende.

Dette burde dere ikke fortelle en gutt at dere gjør. ;)

Skrevet
Hvis jeg spurte ei jente jeg var ute med om hun svelger og hun svarte at hun gjør det og det smaker godt e.l, ville jeg nok takket for kvelden og gått.

Bare tanken er kvalmende.

Dette burde dere ikke fortelle en gutt at dere gjør. ;)

Så fort jeg får damer over på den praten på byen vet jeg at det blir sex på meg, så jeg hadde nok ikke takket for kvelden før dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...