Gå til innhold

Voksne menn som er jomfruer, er livet deres gentlig verdt noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker nå ikke på såkalte incels, eller menn som har noe i mot kvinner. Men, folk som har vært for sjenerte, uheldig fysisk eller rett og slett bare latt livet gå sin gang, uten noe skjer. 

Er dere lykkelige eller er livet for kjipt?

Anonymkode: bfccf...56d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tenker nå ikke på såkalte incels, eller menn som har noe i mot kvinner. Men, folk som har vært for sjenerte, uheldig fysisk eller rett og slett bare latt livet gå sin gang, uten noe skjer. 

Hva er det for ett spørsmål?

Anonymkode: 99870...369

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Handler livet deres bare om sex? I så fall tror jeg de har større problemer enn å være jomfru.

Anonymkode: 9b95a...023

• Liker 9
  • Nyttig 5
Gjest Blåmonster
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

De går ikke glipp av veldig mye, mye jobb og litt kos med damer. De burte lage seg bra rutiner.

Endret av Blåmonster
Skrevet

Ingen mennesker som måler livets verdi i fht sex vil vel ha følelsen av verdi uten - men jeg vil tro særdeles får normale mennesker har en slik verdiforståelse.. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

M45 her. Jeg er ikke jomfru, men vil likevel si at jeg er av den typen som pga en "lett" utviklingshemming ikke er blant de som har vært mest populær blant potensielle partnere oppigjennom.

Tidligere kunne jeg drukne meg i selv medlidenhet og sitte og synes synd på meg selv.

Men har nå funnet ut at det løser ikke noe som helst.

Jeg har istedenfor begynt å tenke at jeg har mange andre ting som gjør livet mitt verdt å leve. Jeg har venner, mange interesser jeg liker å holde på med, en jobb jeg trives med og nieser og nevøer.

Selvfølgelig ikke helt optimalt, men jeg velger å fokusere på det jeg har og ikke det jeg mangler. Det er bare sånn livet er:)

Anonymkode: c954c...289

• Liker 4
  • Hjerte 8
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg synes spørsmålet er på sin plass.

Det gjelder ikke meg, men jeg har et klart inntrykk av at de fleste single har mye mening i livet sitt.

Jeg tror at de som blir veldig deprimerte og ender som sinte incels har mange andre problemer i tillegg, men at mangel på en kvinne i livet er veldig tydelig for dem. Det er et konkret tegn på at man er utenfor. Det er enklere å savne en kvinne enn å savne en jobb.

Mulig de ville taklet det savnet mye bedre med en god jobb og venner.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor prøver du å generalisere? Hvis meningen med livet for deg er å ha sex og du ikke har det, så står du fritt til å mene at ditt liv er verdiløst. Men det sier ikke en døyt om hva som gir andres liv verdi.

Anonymkode: 9c9a4...52e

• Liker 2
Skrevet

Du er like mye kjip som spørsmålet ditt 

• Liker 3
Skrevet

Personen som spør tipper jeg er mann. Det er veldig vanlig tankegang blandt menn. Spesielt i ung alder,der alt virker veldig svart hvitt. Man kan f.eks se på Andre Tate som en person som er fasiten til slik en mann skal være. Man tror dersom man følger en gitt oppskrift,så får man seg partner. Det er faktisk vanlig. Se bare på hvor godt den der "The game" boka solgte. Skulle være den ultimate oppskriften for menn til å sjekke opp kvinner. 

Det vil nok også henge fra grunnskolen av. Man ser skolekameraten som er tyngre,eller er døv,eller har en eller annen skavank slite med å få seg kjæreste i forhold til en selv. Mange menn er veldig opptatt av Alfa og Beta mann. Natural selection og alt dette som helt sikkert en mann har kommet fram til. Bare ved å nevne dette,er jeg ganske sikker på noen kan komme til å quote meg å fortelle at "Men det stemmer jo" Vell,igjen.. Livet er ikke så Svart hvitt.

Er nok endel menn som aldri "vokser" denne tankegangen fra seg da,men intellekt kommer jo i mange variasjoner. 

Er bare til å dra ut på Karl-Johan en lørdags ettermiddag. Man ser menn i alle former og fasonger gå med en kvinne. Det er ikke bare Six pack testo gutta som får seg dame. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (26 minutter siden):

Er bare til å dra ut på Karl-Johan en lørdags ettermiddag. Man ser menn i alle former og fasonger gå med en kvinne. Det er ikke bare Six pack testo gutta som får seg dame. 

Kvinner ser på ting utover six pack og testosteron-nivå. Og menn som er lite populære blant kvinner kan også finne en kvinne.

Men de mennene som vekker begeistring hos det annet kjønn kan ta seg råd til å ha preferanser. De kan foretrekke brunetter. Eller god humor. Eller noe annet. De mennene som kvinner flest ikke vurderer som partner-materiale må i større grad ta til takke med hvem enn som ser noe i dem - eller leve livet som singel.

Bl.a. derfor vil jeg anbefale sønnen min å ta valg i livet som gjør ham mer ettertraktet blant kvinner flest - da kan han i større grad velge en kvinne han liker, og hvis ting går skeis så vil han ha alternativer.

Anonymkode: 4104e...d40

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trollene står tidlig opp i dag 

Anonymkode: 37c59...3b7

Gjest Lykkedykker
Skrevet

Voksne tjukkaser, er livet deres egentlig verdt noe?

Voksne fattige, er livet deres egentlig verdt noe?

Voksne mindre pene, er livet deres egentlig verdt noe?

Osv osv… 

Uansett hvilken "kjip" situasjon en er i så kan man fint ha selvverd. Altså en følelse av egen verdi og respekt for seg selv. Så lenge en har en positiv oppfatning av ens egne evner, verdier, og handlinger, så kan man da helt fint være lykkelig. 

AnonymBruker
Skrevet

En manns suksess har til alle tider vært målt etter hvor populær han er hos damene. Så kan vi godt si at det er dumt og feil. Men det er uansett en målestokk. Det er jo det disse MGTOW mennene hevder de frigjør seg fra. Dem om det.

Norge er jo helt avhengig incels.

At de går på sine lavstatusjobber hver dag gjør at samfunnet går rundt. De tjener sine penger, betaler sin skatt og sponser velferden. De bruker veldig lite offentlige tjenester. Ingen barnehage, SFO, BUP, skole eller andre velferdstjenester..

De står opp om morgenen, lager kaffe, går på jobb i 8 timer, spiser fjordland foran TV og ser på netflix alene . Går og legger seg . Repeat x 30 år. Har de hobbyer holder de på i kjelleren eller i garasjen med sine prosjekter. Kanskje fisking. Ingen offentlig støtte eller tilrettelegging med anlegg eller bygg, kulturhus  heller.

Pga av ensidig kosthold, lite trening og ingen kone som maser på at de skal oppsøke lege ved symptomer så kommer de for seint til lege, dør tidligere enn sine gifte medmennesker. De belaster derfor ikke sykehjem eller eldreomsorgen i særlig grad.

Uten disse lavt utdannede arbeidsmaurene som bytter dekk, tømmer søppel, stabler butikkvarer, kjører budbilen og fikser vannlekkasjer og brøyter veien om vinteren hadde mye stoppet opp. Det jobber betaler skatt, koster samfunnet lite og de sponser i praksis kvinner og barnefamilier.

All ære til de utskjelte.

Anonymkode: ef27c...248

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En manns suksess har til alle tider vært målt etter hvor populær han er hos damene. Så kan vi godt si at det er dumt og feil. Men det er uansett en målestokk. Det er jo det disse MGTOW mennene hevder de frigjør seg fra. Dem om det.

At de går på sine lavstatusjobber hver dag gjør at samfunnet går rundt. De tjener sine penger, betaler sin skatt og sponser velferden. De bruker veldig lite offentlige tjenester. Ingen barnehage, SFO, BUP, skole eller andre velferdstjenester..

De står opp om morgenen, lager kaffe, går på jobb i 8 timer, spiser fjordland foran TV og ser på netflix alene . Går og legger seg . Repeat x 30 år. Har de hobbyer holder de på i kjelleren eller i garasjen med sine prosjekter. Kanskje fisking. Ingen offentlig støtte eller tilrettelegging med anlegg eller bygg, kulturhus  heller.

Pga av ensidig kosthold, lite trening og ingen kone som maser på at de skal oppsøke lege ved symptomer så kommer de for seint til lege, dør tidligere enn sine gifte medmennesker. De belaster derfor ikke sykehjem eller eldreomsorgen i særlig grad.

Uten disse lavt utdannede arbeidsmaurene som bytter dekk, tømmer søppel, stabler butikkvarer, kjører budbilen og fikser vannlekkasjer og brøyter veien om vinteren hadde mye stoppet opp. Det jobber betaler skatt, koster samfunnet lite og de sponser i praksis kvinner og barnefamilier.

En stor andel av dem jobber ikke men går på trygd. Og de aller fleste av oss får mye mer igjen av samfunnet enn vi betaler i skatt, det er overføringene fra oljefondet som får det til å gå rundt. At de dør noen år tidligere utjevner ikke dette.

Anonymkode: 9c9a4...52e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du høres hyggelig ut 

AnonymBruker
Skrevet

Det alltid kjipt å være samfunnets bunnslam. For det er det vi er, nederst på den sosiale rangstigen. Alle samfunn er delt inn i klasser.

I gamle dager i USA var afrikanske slaver nederst. Det var ganske kjipt å være afrikansk slave.

I India er daliten nederst i samfunnshierarkiet. Det ganske kjipt å være dalit.

I dagens USA er de fattige nederst på samfunnsstigen. Det er ganske kjipt å være fattig i rike USA. Det er verre å fattig i USA en nå være fattig i fattige land der alle andre rundt deg også er fattige.

I egalitære Norge er det økonomi eller kaste som bestemmer din plass i samfunnshierarkiet. Men det betyr ikke at vi er en klasseløst samfunn. Vi har klasser fordelt etter andre kriterier. Og her er voksne menn som ikke får seg damer nest nederst. De eneste som er lavere på rangstigen er lave menn.

Og det er like kjipt å leve livet sitt her nede i samfunnets rennesteiner som det er å være nederst i andre samfunn.

Anonymkode: a3ada...a0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er du komplett idiot, og i tillegg utrolig sexfiksert?? Sex er en bagatell. 

Anonymkode: 3e3a7...072

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det alltid kjipt å være samfunnets bunnslam. For det er det vi er, nederst på den sosiale rangstigen. Alle samfunn er delt inn i klasser.

I gamle dager i USA var afrikanske slaver nederst. Det var ganske kjipt å være afrikansk slave.

I India er daliten nederst i samfunnshierarkiet. Det ganske kjipt å være dalit.

I dagens USA er de fattige nederst på samfunnsstigen. Det er ganske kjipt å være fattig i rike USA. Det er verre å fattig i USA en nå være fattig i fattige land der alle andre rundt deg også er fattige.

I egalitære Norge er det økonomi eller kaste som bestemmer din plass i samfunnshierarkiet. Men det betyr ikke at vi er en klasseløst samfunn. Vi har klasser fordelt etter andre kriterier. Og her er voksne menn som ikke får seg damer nest nederst. De eneste som er lavere på rangstigen er lave menn.

Og det er like kjipt å leve livet sitt her nede i samfunnets rennesteiner som det er å være nederst i andre samfunn.

Feil.

Folk flest driter i om du får pult eller ikke. 
Du sammenligner det å ikke få pult med å være slave i USA på 1700 tallet og pariakaste i India. Det er fullstendig absurd.

Problemet er ikke at man er upult, men at man har et så skrudd syn på sex.

Anonymkode: d6aae...c57

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du sammenligner det å ikke få pult med å være slave i USA på 1700 tallet og pariakaste i India. Det er fullstendig absurd.

Nei det er ikke absurd. Sammenligningen viser hvor vanskelig liv de som ikke pult har. At du nekter å tro på det endrer ikke realitetene. Det er mange som mener at dalitene i India har det bra også, og at de ikke har noe å klage på. Du er kanskje en av de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...