Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå fått meg det og hele familien kan bruke det. Andre med erfaring som kan svare meg på noen spørsmål?

Om man betaler med det, blir varene automatisk registrert som Coop medlem sda eller må jeg scanne medlemskortet først for å få rabatter og poeng?

Må jeg betale noe for å bruke det eller er det KUN om jeg ikke betaler kreditt regningen før fristen at jeg må betale gebyr/renter? Har kun hatt det i 1 uke og ikke mottatt noen regning enda.

Og et spørsmål litt på siden. Dersom jeg scanner Coop medlemskortet med appen på telefonen min og betaler private varer i en Coop butikk. Får alle i familien som deler medlemsskap opp kvitteringene på mine kjøp i sine apper? Altså, kjøper et familiemedlem røyk, øl og godteri med sitt kort og registrerer medlemskortet i sin app. Kan hele familien som deler medlemskap se dette kjøpet da? Eller er det kun det som blir registrert med Coop kortet eller scannet med felles manuelt medlemskort som kommer opp i kvitteringer i appen?

Anonymkode: 8146b...cdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg trodde man registrerte det Coop mastercard-kortet i Coop-appen på mobilen, og så scanner du bare mobilen og så belastes kortet når du skal betale? Da får du jo bonus automatisk.

Logg deg inn i appen og les litt rundt der. Mener bestemt at det er sånn, for det har min far, og han sa at kortet lå registrert i appen bare. Han hadde ikke med seg kortet på handleturer. Han er 80, så får han det til, kan du og :) 

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Har nå fått meg det og hele familien kan bruke det. Andre med erfaring som kan svare meg på noen spørsmål?

Om man betaler med det, blir varene automatisk registrert som Coop medlem sda eller må jeg scanne medlemskortet først for å få rabatter og poeng?

Må jeg betale noe for å bruke det eller er det KUN om jeg ikke betaler kreditt regningen før fristen at jeg må betale gebyr/renter? Har kun hatt det i 1 uke og ikke mottatt noen regning enda.

Og et spørsmål litt på siden. Dersom jeg scanner Coop medlemskortet med appen på telefonen min og betaler private varer i en Coop butikk. Får alle i familien som deler medlemsskap opp kvitteringene på mine kjøp i sine apper? Altså, kjøper et familiemedlem røyk, øl og godteri med sitt kort og registrerer medlemskortet i sin app. Kan hele familien som deler medlemskap se dette kjøpet da? Eller er det kun det som blir registrert med Coop kortet eller scannet med felles manuelt medlemskort som kommer opp i kvitteringer i appen?

Anonymkode: 8146b...cdd

Forbauser meg stadig at folk inngår avtaler uten å vite hva det står i kontrakten og vilkårene. 

Anonymkode: 4666b...a0c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (20 timer siden):

… Mener bestemt at det er sånn, for det har min far, og han sa at kortet lå registrert i appen bare. Han hadde ikke med seg kortet på handleturer. Han er 80, så får han det til, kan du og :) 

Beklager at jeg avsporer, men nå ble jeg imponert! Tenk å være 80 år og være så åpen for ny teknologi ☺️

Anonymkode: 10177...4ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager at jeg avsporer, men nå ble jeg imponert! Tenk å være 80 år og være så åpen for ny teknologi ☺️

Anonymkode: 10177...4ba

Får vel legge til at han har datateknologi og programmering i blodet, ettersom han jobbet med det fra datamaskinenes barndom på 70-tallet og frem til han ble pensjonist 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...