Gå til innhold

Gjenoppta kontakt, og han har vært sammen med noen andre i mellomtiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en fyr noen ganger i høst, hyggelig, men det dabbet bare av over høstferien...og ingen av oss tok mer kontakt. 

Nå har vi fått kontakt igjen, ham tok initiativ. Vi skal møtes, og jeg gleder meg til å se han igjen. Han har allerede fortalt meg at han datet en annen tidligere i vinter, og de kalte seg kjærester en kort periode sa han, før de kuttet kontakten.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal t3nke om det. Vi datet jo ikke da, like vel synes jeg det er litt rart å tenke på... at han har vært med noen andre...og jeg mister litt lysten på en måte.  Men han har jo ikke gjort noe galt. 

Har noen erfaring med at sånne tanker kan gå over? 

Anonymkode: f2e28...cd7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han var vel ikke ubrukt da du møtte ham første gang heller. 

Du kan selvfølgelig gjøre dette til et problem. 

Anonymkode: ea413...9d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det du eller han som gjorde at kontakten dabbet av og stoppet sist? Han gikk bare over til en annen.

Får en følelse av at du er fornøyd med at han vil ha kontakt igjen, mens jeg har en følelse av at han er mer sånn at han tar kontakt fordi han ikke har noen annen i øyeblikket. Tror jeg ville ha vært høyst usikker på hvordan dette vil gå...

Anonymkode: ed17c...435

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke brukt tid på denne måten, dersom du ønsker et seriøst forhold. Han sier jo nærmest rett ut at du er reserveløsningen hans 

Anonymkode: f98d7...56b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde ikke brukt tid på denne måten, dersom du ønsker et seriøst forhold. Han sier jo nærmest rett ut at du er reserveløsningen hans 

Anonymkode: f98d7...56b

For en logikk.. 

Man må virkelig passe seg for å ikke gjøre livet ditt litt vanskelig. 

Anonymkode: bee0b...e52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Var det du eller han som gjorde at kontakten dabbet av og stoppet sist? Han gikk bare over til en annen.

Får en følelse av at du er fornøyd med at han vil ha kontakt igjen, mens jeg har en følelse av at han er mer sånn at han tar kontakt fordi han ikke har noen annen i øyeblikket. Tror jeg ville ha vært høyst usikker på hvordan dette vil gå...

Anonymkode: ed17c...435

Det bare dabbet av... Vi sendte et par feriebilder frem og tilbake da vi var på tur på hver vår kant...Så kom hverdagen og meldingene opphørte...så ingen som "kuttet kontakt".

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det bare dabbet av... Vi sendte et par feriebilder frem og tilbake da vi var på tur på hver vår kant...Så kom hverdagen og meldingene opphørte...så ingen som "kuttet kontakt".

Jeg hadde nok vært litt skeptisk selv, når man ikke vet om det bare dabbet av eller om grunnen fra hans side var at han møtte hun andre og heller gikk for det.. vet av erfaring at man kan føle seg litt som en reserve 😬 

Kanskje det var han jeg datet i vinter😂

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal du tenke noe om det i det hele tatt? Dere var ikke sammen og hadde ingen forpliktelser.

AnonymBruker
Skrevet
Afrodite10 skrev (14 minutter siden):

Jeg hadde nok vært litt skeptisk selv, når man ikke vet om det bare dabbet av eller om grunnen fra hans side var at han møtte hun andre og heller gikk for det.. vet av erfaring at man kan føle seg litt som en reserve 😬 

Kanskje det var han jeg datet i vinter😂

Ja, kanskje det!? 🤣 fylke?

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja, kanskje det!? 🤣 fylke?

Østfold 😄 

Håper ikke for din del er samme fyr 😆

AnonymBruker
Skrevet
Afrodite10 skrev (1 time siden):

Østfold 😄 

Håper ikke for din del er samme fyr 😆

Nei, et godt stykke unna!!

AnonymBruker
Skrevet

Det går fint, sånn er det. Men han bør sjekke seg for kjønnssykdommer før dere er intime ihvertfall.

Anonymkode: bd863...b2e

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det går fint, sånn er det. Men han bør sjekke seg for kjønnssykdommer før dere er intime ihvertfall.

Anonymkode: bd863...b2e

Dette. Er jo forventet at han har vært med andre så det må man tåle. Men ikke kjøp den klassiske mannlige «har ingen symptomer så har ikke testet forstd». Nesten bare kvinner tester seg fordi menn overser fakta at nesten ingen får symptomer av klamydia.  

Anonymkode: f813f...045

AnonymBruker
Skrevet

Du er second, ellers ville han jobbet for kontakren.

Anonymkode: 4542f...350

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 23.40):

Jeg datet en fyr noen ganger i høst, hyggelig, men det dabbet bare av over høstferien...og ingen av oss tok mer kontakt. 

Nå har vi fått kontakt igjen, ham tok initiativ. Vi skal møtes, og jeg gleder meg til å se han igjen. Han har allerede fortalt meg at han datet en annen tidligere i vinter, og de kalte seg kjærester en kort periode sa han, før de kuttet kontakten.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal t3nke om det. Vi datet jo ikke da, like vel synes jeg det er litt rart å tenke på... at han har vært med noen andre...og jeg mister litt lysten på en måte.  Men han har jo ikke gjort noe galt. 

Har noen erfaring med at sånne tanker kan gå over? 

Kort oppsummert: Han fadet deg ut, i løpet av veldig kort tid ble han kjæreste med en annen dame, men nå har de kuttet kontakt.

Alt dette har skjedd i løpet av noen måneder. Det høres veldig dramatisk ut.

Jeg tenker at det største problemet ikke er at du er andrevalget hans, men at det kan være noe som skurrer veldig når det gjelder hvordan han forholder seg til andre mennesker.

I denne situasjonen ville jeg definitivt ikke investert noen følelser eller forventninger før jeg hadde fått mer info om hva som skjedde med den andre dama.

Har han gjort noe som har fått henne til å kutte kontakt? Har han forpliktelsesangst? Kommer han til å velge henne igjen, dersom han får muligheten? 

Det kan være en plausibel årsak til dette, men jeg ville definitivt ha forhørt meg litt. Ikke bare om det siste forholdet, men også tidligere forhold.

Mulig at jeg er veldig farget av at jeg har datet en mann som oppførte seg som dette selv, og jeg ga ham altfor mange sjanser. Når jeg ser tilbake var de røde flaggene der fra begynnelsen, men jeg valgte å ignorere dem.

Anonymkode: 001fb...2a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...