AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Skrevet 4. april 2024 Vi har lenge fantasert om, og ønsker å teste ut, trekant. To damer og en mann. Noen som ønsker å dele erfaringer? Anonymkode: d22a2...a1f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 To menn, en dame, men hun var gal og det ble med den ene gangen. Anonymkode: 3c146...169
feliek54 Skrevet 5. april 2024 #4 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi har lenge fantasert om, og ønsker å teste ut, trekant. To damer og en mann. Noen som ønsker å dele erfaringer? Anonymkode: d22a2...a1f Jeg har prøvd det en gang med to menn og det var deilig. Elsket å se henne nyte masse. Så bare prøv. Jeg har lyst på mer 3kant men ikke fått kontakt med noen der jeg bor.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #5 Skrevet 5. april 2024 Av erfaring så bør kvinnene være bi for at det skal fungere best mulig slik at de kan leke med hverandre også. Vanskelig for én pikk å servere to damer, så det kan bli mye dødtid på damene hvis ikke de leker med hverandre også. Mye enklere med to menn synes både jeg og mannen siden jeg ikke er bi og får null ut av å ha sex med kvinner (har prøvd både alene og sammen med mannen). To menn derimot fungerer gull da jeg får til å servere begge mennene samtidig, så ikke noe behov for at de må leke med hverandre og ikke noe dødtid på dem underveis. Anonymkode: 221a9...3d0 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #6 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Av erfaring så bør kvinnene være bi for at det skal fungere best mulig slik at de kan leke med hverandre også. Vanskelig for én pikk å servere to damer, så det kan bli mye dødtid på damene hvis ikke de leker med hverandre også. Mye enklere med to menn synes både jeg og mannen siden jeg ikke er bi og får null ut av å ha sex med kvinner (har prøvd både alene og sammen med mannen). To menn derimot fungerer gull da jeg får til å servere begge mennene samtidig, så ikke noe behov for at de må leke med hverandre og ikke noe dødtid på dem underveis. Anonymkode: 221a9...3d0 Hva slags spilleregler, får han andre pule deg uten kondom, komme inni deg osv? Anonymkode: 42dd4...e51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå