AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Del Skrevet 4. april 2024 Luft tungt sa de - du vil ikke bli stor. Men joda, ingen av klærne mine passer lenger. Jeg har gått fra xs/s til 40/42 siden 2022 og er ikke fornøyd med dette. Jeg ser fit ut, men eksen kommenterte at jeg ser mye større ut i dag enn da vi var sammen. Takk for det. Jeg har gått opp flere kg i muskelmasse, men dette var ikke det jeg ønsket. Jeg ønsket slanke, leane bein. Hvor på veien gikk det galt? Hvordan få tilbake mine slanke modellbein? Kutte styrketrening helt? Det er jo bra å trene styrke sies det, spesielt når man blir eldre. Men hvor mange rep og set? Lette vekter? Så tungt man klarer? Legge inn mer cardio og kun trene styrke en gang i uken? Hjelp! Anonymkode: cb086...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #2 Del Skrevet 5. april 2024 Selvsagt blir man større av å løfte virkelig tungt, men noe sånt skjer jo ikke over natten, langt ifra. Hvorfor bremset du ikke før du fikk uønskede resultater? XS til L/XL er en formidabel økning i størrelse. Anonymkode: 83887...06f 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #3 Del Skrevet 5. april 2024 Klarer ikke helt forstå hvorfor det er negativ? Er vel bedre å se sunn og fit ut enn spinkel? Anonymkode: 79704...8bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #4 Del Skrevet 5. april 2024 Er det ikke bare å gønne på med litt cardio? Det er min plan ihvertfall. Jeg liker veldig godt styrketrening, men ønsker ikke å bli diger, så jeg tenker å kjøre masse cardio fremover i tillegg. Anonymkode: b2cc5...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #5 Del Skrevet 5. april 2024 35 minutter siden, AnonymBruker said: Klarer ikke helt forstå hvorfor det er negativ? Er vel bedre å se sunn og fit ut enn spinkel? Anonymkode: 79704...8bd Smaken er som baken. Anonymkode: 6c49e...bf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 5. april 2024 #6 Del Skrevet 5. april 2024 Virker som du har gode gener for muskelvekst. Tren mindre styrke, sjeldnere, færre sett, lenger fra utmattelse og øk mengden utholdenhetstrening Helsefordelene av styrketrening beholder du selv om du ikke blir dritsterk. Om du bare ønsker å være funksjonell inn i alderdommen så holder det i massevis å gjøre bare litt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #7 Del Skrevet 5. april 2024 Deilig 😁 Anonymkode: 4a16a...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #8 Del Skrevet 5. april 2024 Mange damer vil nok være misunnelig på deg ts. Jenter med muskler er det nye idealet, særlig underkroppen. Anonymkode: b5e65...6a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå