AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Noen andre som blir litt freaket ut av det? Når du SER at den personen bare så desperat vil ha en gruppe å være med og tilhøre at de later som om de er noen de ikke er? Jeg trodde dette var oppførsel man la fra seg på ungdomsskolen, men tydeligvis ikke… Anonymkode: 4a0f7...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Det er egentlig veldig vanskelig å ikke tilpasse seg de andre noe. Det klarer vel de færreste. Så kan det jo også være at du observerer feil, med mindre du kjenner personen(e) og de er heeeelt ulike med forskjellige folk. Anonymkode: 1abb5...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april Alle gjør nok dette til en viss grad, men hvor sunt det er kommer jo an på hvor mye. Har en venn som etter hun ble singel har byttet ut absolutt hele personligheten sin til å matche de nye single vennene sine. Nå er hun partyjente som drikker seg drita og skriker av full hals på utested. Jeg var overrasket da hun plutselig sendte så mye snaps av dette livet for på alle fester tidligere har hun vært veldig innersluttet og rolig, der jeg har gjort en effort for å få henne inkludert i samtaler. Vært på noen fester med denne gjengen nå og det eneste hun gjør er å gjøre seg til foran kameraet og herme etter de rundt henne. Ikke bare føles alt veldig kunstig, men det jaget hun har startet med nå har gjort henne til en veldig dårlig venn også, alt handler om å være mest mulig vågal på bekostning av de rundt seg. Både jeg og en annen felles venn vurderer om dette vennskapet har noe håp lengre siden hun har endret seg så mye. Jeg tror oppriktig det er en fase og hun kommer til å vende tilbake til den hun var, men jeg setter ikke pris på måten jeg har blitt behandlet på. Anonymkode: 69c04...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå