AnonymBruker Skrevet 8. april #121 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 21.48): Gulp! Anonymkode: f9a29...ccd Dobbeltgulp! Anonymkode: 97c61...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #122 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 19.06): Dobbeltgulp! Anonymkode: 97c61...54f Gisp! Saft suse! Anonymkode: f78de...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #123 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 22.55): Nordlending har vært nedsettende. Homofil har vært nedsettende. Felles for disse er at gruppene har tatt eierskap til termene. «Ja jeg er nordlending. Og jeg er faen meg stolt av det» Anonymkode: 6569d...b00 Æ e nordlending Æ! Korsn edde med dæ! Anonymkode: f78de...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #124 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 22.16): Pakkis har vel alltid vært negativt ladet? Anonymkode: 657dd...571 Enig. «pakkisfønere» var ikke akkurat et positivt ladet ord. Man var ikke keen på Å kjøre bmw cab Anonymkode: 7def0...a6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #125 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 22.55): Nordlending har vært nedsettende. Homofil har vært nedsettende. Felles for disse er at gruppene har tatt eierskap til termene. «Ja jeg er nordlending. Og jeg er faen meg stolt av det» Anonymkode: 6569d...b00 Nei, betegnelsene «homofil» og «nordlending» har aldri vært nedsettende, men det hadde tidligere lav sosial status å fatisk være homofil og nordlending (i Sør-Norge). «Homse», «skjeiv», «soper» og «fra Gokk», har derimot hatt en odiøs klang. Akkurat som «pakkis». Anonymkode: d1c18...e1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #126 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 20.21): Enig. «pakkisfønere» var ikke akkurat et positivt ladet ord. Man var ikke keen på Å kjøre bmw cab Anonymkode: 7def0...a6a Pakkisføner er et kongeord! Kebabreser er også en variant. Og før woke-folka klikker, jeg ville ALDRI kalt en pakistaner for pakkis. Men dette er snakk om en bil, ikke et menneske. Anonymkode: db039...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 20. april #127 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 21.44): 6-åringen fikk låne en Donald-Pocket som lå oppe hos besteforeldrene, og ville at jeg skulle lese i den for ham på senga i kveld. Plutselig dukket det opp en sekvens hvor Rikerud maskerte seg med blackface, og hvor Onkel Skrue brukte n-ordet! Se under. Ante ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg bare hoppet over akkurat dette. Så at denne pocketer ble trykket i 1999. Var virkelig dette akseptert for bare 25 år siden?! Kunne vel aldri ha blitt trykket i dag! Anonymkode: f78de...994 Herlig! Viser vel bare hvor galt det har blitt i dag.. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå