Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann jeg veid 81 i fjor. Jeg har lagt på meg litt veier 94 nå. Har ikke lagt merke til at kroppen har endra seg. Anna en magen føles tykk når jeg setter meg. Er dette andre ser mye tror dere. Skal prøve å få det av meg før sommeren. Men føles vekt endringa mindre enn de ser ut for andre tro?

Anonymkode: 8c50c...9bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Heisann jeg veid 81 i fjor. Jeg har lagt på meg litt veier 94 nå. Har ikke lagt merke til at kroppen har endra seg. Anna en magen føles tykk når jeg setter meg. Er dette andre ser mye tror dere. Skal prøve å få det av meg før sommeren. Men føles vekt endringa mindre enn de ser ut for andre tro?

Anonymkode: 8c50c...9bf

De som ser deg ofte/hver dag vil nok ikke legge merke til det med mindre noen påpeker det, eller de ser bilder av deg fra i fjor osv. Akkurat som du, du sier du ikke har merka at kroppen har endret seg. Du ser deg selv og bor i din egen kropp hele tiden. Men for noen som ser deg for første gang på et år, vil nok se det. Men stort sett tror jeg ikke folk går rundt og tenker på vekta til andre, de er nok mer opptatte av seg selv og sin egen vekt.

Anonymkode: e7457...f1d

• Liker 4
Skrevet

Jeg har gått opp fra 78 til 84. Tro meg, det syntes. Kan ikke tenke meg om jeg hadde gått opp til over nitti. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått opp 10 kilo på ett år og får det ikke av meg. Kiloene sitter bom fast.

Anonymkode: a8f89...26f

AnonymBruker
Skrevet

Samme posisjon selv. Gått opp 15kg uten å tenke på det.... Heldigvis begynt å gå de av meg igjen men fy flate så lett det er når man ikke følger nøye med.

Anonymkode: 000b0...062

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått NED akkurat de samme kiloene; fra 94 til 81, og det synes absolutt. Jeg vet ikke helt hvilken sommer du har tenkt å rekke å gå ned de 13 kiloene innen, men du skal henge bra i for å rekke det innen denne sommeren. Noe særlig mer enn en kilo per uke klarer du neppe å gå ned, og resten kan du regne ut selv. 

Anonymkode: 29b5e...bf8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skummelt hvordan dette kan skje når man ikke veier seg regelmessig....Har også opplevd å gå mye opp i vekt uten å legge merke til det. Det skjer jo gradvis, og man merker det ikke når man ser seg i speilet hver dag og bare ser de mikroskopiske endringer fra dag til dag. Men andre vil garantert legge merke til det. For meg var bilder en realitycheck. Altså så meg selv på et bilde andre hadde tatt hvor jeg ikke vinklet meg flatterende. Da var det bare...shit, her har det skjedd noe, her må jeg ta tak.

Men det hjelper å veie seg i hvert fall noen ganger i måneden for å følge med. Har skjønt at jeg ikke kan stole på hva jeg ser i speilet. 

Anonymkode: 5d8cb...121

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk opp 3 kilo pga sykdom, medisiner og dårlig mental helse. For å si det sånn merker mine nærmeste det og kommenterte det hele tiden.

Anonymkode: 20cdc...8e0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Såpass stor økning vil nok merkes, men er det så farlig om andre ser?

Bry deg heller om helsa di, og ta sunne grep for deg selv, uten å stresse med sommer.

Anonymkode: 14d79...f26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...