AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Skrevet 4. april 2024 Jeg har ikke sexlyst lengre. Liker mannen, men vi har hatt våres problemer. Vi har likevel klart å ikke rote inn problemene i sexlivet. Altså vi har ikke droppet sex som følge av problemer/krangler. Jeg har dessverre hatt en del sex uten å ha lyst. Mannen har mye større sensuelt behov enn meg (jeg hadde det før, men endret seg etter barn og travlere hverdag). Jeg lurer på hva dere har gjort for å få mer lyst? Noe du har gjort på egenhånd? Noe partner gjorde? Hvordan snakket dere sammen om det? Er redd det skal bli misforståelser. Må nevnte at vi opp gjennom har hatt variert sex og prøvd ut en del, så det har ikke bare vært vaniljesex på et mørkt soverom. Anonymkode: 13c66...9a9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #2 Skrevet 4. april 2024 Du må iallefall slutte med å ha sex du ikke har lyst på. Det er døden for seksuell glede og lyst. Så prøve å finne igjen glede og lyst ved det. Om du ikke har hatt for mye pliktsex over for lang tid er det håp, men første bud er iallefall å aldri ha det mer. Anonymkode: 291bd...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du må iallefall slutte med å ha sex du ikke har lyst på. Det er døden for seksuell glede og lyst. Så prøve å finne igjen glede og lyst ved det. Om du ikke har hatt for mye pliktsex over for lang tid er det håp, men første bud er iallefall å aldri ha det mer. Anonymkode: 291bd...d1e Dessverre hatt mye pliktsex for å ikke skuffe mannen. Er redd han ikke vil vøre tålmodig nok nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal legge det frem. Jeg vet han har merket at lysten min er mindre. Derfor skuffer det meg at han likevel prøver seg hele tiden. Anonymkode: 13c66...9a9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dessverre hatt mye pliktsex for å ikke skuffe mannen. Er redd han ikke vil vøre tålmodig nok nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal legge det frem. Jeg vet han har merket at lysten min er mindre. Derfor skuffer det meg at han likevel prøver seg hele tiden. Anonymkode: 13c66...9a9 Men liker du at han koser med deg, at dere ligger i skje, at dere gir hverandre massasje? Føler du at sexen blir vondt og ubehagelig? Jeg bare spør, for jeg elsker en mann nå, og det forstår jeg at du og gjør med din mann? Og når vi koser og er gode med hverandre, så synes jeg at sex er like bra som det, etter all kosingen. Sexen i seg selv er ikke all verdens for meg heller (har hatt mye vond sex med tidligere x). Men føles på lik linje med all kosingen, og jeg føler en lyst til kosing og berøring. Og hvis han nyter å ha sex, så nyter jeg også at han nyter. Anonymkode: bce81...773 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #5 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Men liker du at han koser med deg, at dere ligger i skje, at dere gir hverandre massasje? Føler du at sexen blir vondt og ubehagelig? Jeg bare spør, for jeg elsker en mann nå, og det forstår jeg at du og gjør med din mann? Og når vi koser og er gode med hverandre, så synes jeg at sex er like bra som det, etter all kosingen. Sexen i seg selv er ikke all verdens for meg heller (har hatt mye vond sex med tidligere x). Men føles på lik linje med all kosingen, og jeg føler en lyst til kosing og berøring. Og hvis han nyter å ha sex, så nyter jeg også at han nyter. Anonymkode: bce81...773 Jeg vil gjerne kose mer, men for han er kos = sex etterpå. Det ødelegger kosen for min del. Føler forventninger. Anonymkode: 13c66...9a9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #6 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dessverre hatt mye pliktsex for å ikke skuffe mannen. Er redd han ikke vil vøre tålmodig nok nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal legge det frem. Jeg vet han har merket at lysten min er mindre. Derfor skuffer det meg at han likevel prøver seg hele tiden. Anonymkode: 13c66...9a9 Du forteller det som det er, at lysta er liten og at du trenger at han er noe mer tålmodig og ikke presser på akkurat nå, så vil du jobbe med å fikse dette. Ville vært litt forsiktig med å si at du har hatt pliktsex, siden ordet er veldig negativt, men ville nok sagt at du har hatt en tendens til å si ja når du ikke var så veldig lysten, og at det dessverre har medført at lysta har blitt påvirket, og at du må ta tak i dette før det blir verre. Så han forstår at press kan påvirke dette negativt. Bedre å si at det med lyst er en utfordring du jobber med enn å bare vri deg unna. Vil du fikse dette er det ikke et alternativ å fortsette med pliktsex. Da kommer det til å bli bare verre. Skuffet får han bare bli, men han blir nok ikke mer skuffet over at han vet om det enn å bare merke at du ikke har lyst. Anonymkode: 291bd...d1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå