Gjest King James VI Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Er det bare meg eller var de skuespillerene som spilte på 30 og 40 tallet mye bedre skuespillere en de i dag. Det er jo egentlig ingen i dag som kan måle seg med Humpery Bogart. Clark Gabel. Spenser Tracy eller Henry Fonda,,Eller Bette Davis,,Vivian Leigh eller Myrna Loy.. Jeg vil påstå at den eneste virkelige gode skuespiller som lever i dag som kan sammenlignes med de store film stjernene fra 30-40 tallet. Er Johnny Deep. det samme gjelder filmene filmer fra 30 pg 40 tallet er bedre en dagens. Eller hva mener dere ?
Gjest LoisLane Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Ikke sikkert alt var så mye bedre i gamle dager, selv du nevner noen gode der. Robert deNiro er bra, spør du meg. Og Ingrid Bergman!
Anglofil Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 Jo, jeg er enig med deg Gjest! Selv er mine favoritter Humphrey Bogart, Henry Fonda, Audrey Hepburn, Julie Andrews, Greogry Peck, Cary Grant osv. Det er mange gode skuespillere i dag også, men jeg må innrømme at jeg foretrekker de fra 30-, 40-, 50- og 60-tallet. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 Jeg er ikke enig. Med unntak av noen få gode skuespillere, synes jeg de fra 30-50 tallet gjerne overspilte og var kunstige. Jeg synes vi har et mye større utvalg av virkelig dyktige skuespillere nå, og ikke bare blant de som er blitt stjerner. De beste er ofte de du ikke ser i sladrebladene. Det er for eksempel mange av de vi ser i bi-roller (ikke b-roller...) som er overbevisende i film etter film.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 King James, helt på siden, men kan du ikke registrere deg? Du er jo så aktiv her..?
Gjest King James VI Skrevet 7. februar 2006 #6 Skrevet 7. februar 2006 Skal tenkte på det...Er det så farling om jeg ikke er registert selvom jeg er innom her en god del..,,Kanskje litt for mye og noen ganger.
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7 Skrevet 7. februar 2006 Jeg synes også Robert DeNiro er en god skuespiller. Samt Marlon Brando, Edward Norton og Al Pacino blant andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå