AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Skrevet 4. april 2024 Synes dressene deres og skallbuksene hadde så korte bein, så jeg sammenlignet størrelsesguiden mot andre merker og der står inner lengden på beina oppført som litt kortere en andre merker i samme størrelse. Men dressene til reima er alikevel veldig store i størrelsen, er det da slik at de kan ha korte bein, men lang rygg? Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 4ecf1...ff0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #2 Skrevet 4. april 2024 Reima har lange bein. Gutta mine tråkker den i stykker Anonymkode: dedb1...39b 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Reima har lange bein. Gutta mine tråkker den i stykker Anonymkode: dedb1...39b Tror de større størrelsene har lengre bein en de på småbarn. Har kun tøy opp til str 98. Småbarna dressen for vinter virker veldig kort i beina. Anonymkode: 4ecf1...ff0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Skrevet 4. april 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tror de større størrelsene har lengre bein en de på småbarn. Har kun tøy opp til str 98. Småbarna dressen for vinter virker veldig kort i beina. Anonymkode: 4ecf1...ff0 Jeg har masse forskjellige størrelser. Har ikke tenkt på at den i 80 er kort i beina. Anonymkode: dedb1...39b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #5 Skrevet 4. april 2024 De er lange i ryggen så barnet får til å bøye seg og sitte på huk, uten at dressen blir stram i ryggen/går opp i rumpa. Når de står rak, så blir da rumpa lav, så kanskje derfor litt kortere i beina? Jeg har ikke tenkt over at beina er for korte. Anonymkode: 3243c...b96 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #6 Skrevet 4. april 2024 De er lange i ryggen med korte ben ja. Datteren min passer ikke den fasongen, da hun har lange ben og er kortere i overkroppen. Anonymkode: c07ca...6be
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #7 Skrevet 4. april 2024 Hmm okey, er andre merker lange i beina da? Jeg har jo målt innsiden av beinet fra skrittet og ned og reima er kortere enn de andre, Polarn, name it, wheat. Anonymkode: 4ecf1...ff0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #8 Skrevet 4. april 2024 Syns de er lange i beina. Anonymkode: 3ff04...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå