Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva håper du at du skal studere til høsten og hvor? 

Anonymkode: 5e66b...227

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutely fucking nothing.

Anonymkode: 97df2...084

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Regjeringen og kommunen konspirerer mot meg for å holde meg utenfor høyere utdanning. Det er kredentialisme. 

De er livredde for å gi meg troverdighet og å legitimere meg, de har gjort det så vanskelig som mulig for meg å få tilgang til akademia. De har stukket kjepper i hjulene for meg ved hver anledning. Nå skal de til og med fjerne alderspoeng innen jeg er ferdig med å ta opp fag som privatist. Regner ikke med å noensinne få studere noen ting i norge. Det 

Anonymkode: f989e...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Livets hare skole. Jeg registrerer både her og i andre fora at de som har gått der har muligheten til å uttale seg med stor selvsikkerhet innen de fleste emner, så jeg tenker det er veien å gå for bredest mulig kompetanse.

Anonymkode: a9c95...cd9

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt 60 stp i Ledelse (nettbasert) på UIT ☺️

Anonymkode: 0a095...029

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt paramedisin. 

Anonymkode: 4c11e...2f4

AnonymBruker
Skrevet

Psykologi profesjon, UiO.

Anonymkode: 8af72...77c

AnonymBruker
Skrevet

Siste året på master🙏🏻😊

Anonymkode: 410a6...6ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 19.31):

Regjeringen og kommunen konspirerer mot meg for å holde meg utenfor høyere utdanning. Det er kredentialisme. 

De er livredde for å gi meg troverdighet og å legitimere meg, de har gjort det så vanskelig som mulig for meg å få tilgang til akademia. De har stukket kjepper i hjulene for meg ved hver anledning. Nå skal de til og med fjerne alderspoeng innen jeg er ferdig med å ta opp fag som privatist. Regner ikke med å noensinne få studere noen ting i norge. Det 

Syns det er bra at de fjerner alderpoengene, jeg. At et visst antall over den alderen men med lavere snitt skal få komme inn, ok,men de poengene tar snittene så sykt opp. Hvis noen tar et friår, Vik studere når de er 20, er det bedre å vente til de er eldre. Og da er de eldre, og jobber kortere.

Anonymkode: 64543...551

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor er de redd for å gi deg kredibilitet? Hva er det du vet som de ikke vil at skal komme ut?

Anonymkode: ddeb7...58d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er livet. Når man ikke opp ved rettferdig konkurranse så er det sånn det er. 

Anonymkode: 410a6...6ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 19.16):

Absolutely fucking nothing.

Anonymkode: 97df2...084

Jeg også. Jeg har tatt 20 studiepoeng dette semesteret, på toppen av 100% jobb og tre barn. Jeg vadde egentlig tenkt å søke på en master til høsten, men jeg har funnet ut at jeg ikke gidder likevel. Jeg trenger ikke den masteren. 

Anonymkode: 85505...825

AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra at alderspoengene forsvinner, de var helt håpløse. Men hvorfor skulle du ikke komme inn på høyere utdanning? Plenty av studier det er veldig enkelt å komme inn på, man må bare ha klart å stå i alle fag. Noe som ikke er spesielt vanskelig, akkurat. Her må du nok forklare hvorfor regjeringen og kommunen liksom konspirerer mot deg…..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Veldig bra at alderspoengene forsvinner, de var helt håpløse. Men hvorfor skulle du ikke komme inn på høyere utdanning? Plenty av studier det er veldig enkelt å komme inn på, man må bare ha klart å stå i alle fag. Noe som ikke er spesielt vanskelig, akkurat. Her må du nok forklare hvorfor regjeringen og kommunen liksom konspirerer mot deg…..

Det er nok helt andre ting enn manglende plass på høyere utdanning som er problemet her…🙄

Anonymkode: cab47...79a

AnonymBruker
Skrevet

Litt vanskelig å vite når jeg ikke veit hvilke av ønskene mine som jeg kommer inn på. Men jeg skal ihvertfall skrive ferdig en utsatt bacheloroppgave, så får jeg se hva jeg kommer inn på ved siden av🤷🏽‍♀️ Må fylle på med studiepoeng og holde aktivitetskravet, så har søkt 3 nettstudier

Anonymkode: 6a084...a63

Skrevet

Anestesisykepleie. Har fått plass

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Litt vanskelig å vite når jeg ikke veit hvilke av ønskene mine som jeg kommer inn på. Men jeg skal ihvertfall skrive ferdig en utsatt bacheloroppgave, så får jeg se hva jeg kommer inn på ved siden av🤷🏽‍♀️ Må fylle på med studiepoeng og holde aktivitetskravet, så har søkt 3 nettstudier

Anonymkode: 6a084...a63

Er planen å komme i arbeid?

Anonymkode: cab47...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...