Gå til innhold

Erfaring med trademax

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe ny seng og ble anbefalt trademax. Jeg falt pladask for en seng, men ser anmeldelsene er litt blandet. Noen som har kjøpt seng derfra og som kan dele erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt hagemøbler derfra og er fornøyd, men kun brukt en sesong da. Seng ville jeg holdt meg til merkevarer, type Jensen, Wonderland, Svane etc og selvsagt ville jeg prøvd den først (selv om det kun blir 10 min) 

Skrevet

Ja kanskje det 🤔 forelska meg i en seng fra trademax bare 😅

AnonymBruker
Skrevet

Fornøyd med sofa, spisestoler og spisebord. 

Anonymkode: b60ba...2dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

God erfaring med hagemøbler. Pålitelig og topp levering:)

Anonymkode: 5644b...f02

AnonymBruker
Skrevet
Diana skrev (På 6.4.2024 den 18.16):

Ja kanskje det 🤔 forelska meg i en seng fra trademax bare 😅

Er det seng (sengeramme) så kan du jo fint kjøpe den. Det er madrassene som har noe å si. 

Anonymkode: 60a6c...98a

• Liker 2
Skrevet

De har egne facebook grupper som heter "vi er som er misfornøyd med trademax" anbefaler å lese litt der før kjøp.

Skrevet

Kjøpte seng der for ca 5 år siden. Fancy 200x220 i svart "skinn". Betalte vel 9-10 000 eller noe. "Skinnet" er slitt som fy på sengegavelen. 2 mindre madrasser, med snuing hver uke så ble de fort ujevne. Overmadrassen som fulgte med ble skiftet etter 2 år. Jeg syns ikke den er komfortabel. Den ene skuffen under senga er litt lei å få ut. Tenker man får det man betaler for. De har mye som ser kult og annerledes ut da.

Skrevet

Jeg fant nøyaktig samme seng jeg falt for på trademax hos en norsk butikk. For 5000,- mindre. Samme str og alt. De åpner fysisk butikk i mai, så da skal jeg dit å prøve senga først 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt sofagruppe der og er kjempefornøyd. God kvalitet og bra kundeservice. 

Anonymkode: 37a14...133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...