AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Skrevet 4. april 2024 spørsmål til dere kvinner. Hva føler du om at mannen din har sannsynlig veldig stor lyst til å se deg ha sex med annen kvinne? Anonymkode: f1013...4b4
svartkatt Skrevet 4. april 2024 #2 Skrevet 4. april 2024 Føler ikke noe spesielt? Hvis han vil det skal skje må han finne ei som jeg kan godta.. 5 2
Trolltunge Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 Det er vel den fantasien vi oftest deler. 😁 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Skrevet 4. april 2024 Det er jeg ganske sikker på at han ikke gjør da dette er noe jeg flere ganger har spurt om vi ikke kan gjøre, men blir avvist hver gang. Anonymkode: 16d67...eae 1
Mezzosoprena Skrevet 4. april 2024 #5 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): spørsmål til dere kvinner. Hva føler du om at mannen din har sannsynlig veldig stor lyst til å se deg ha sex med annen kvinne? Anonymkode: f1013...4b4 Det må da være helt greit?
TomSawyer Skrevet 4. april 2024 #6 Skrevet 4. april 2024 svartkatt skrev (31 minutter siden): Føler ikke noe spesielt? Hvis han vil det skal skje må han finne ei som jeg kan godta.. Enn hvis han vil være med selv?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #7 Skrevet 4. april 2024 Han fantaserer om at jeg har sex med både andre menn og kvinner. Dette deler han med meg og det gjør meg ingenting så lenge det bare er med fantasien. Jeg har hatt sex med andre kvinner og det er ikke noe for meg. Jeg er så hetero som det går har jeg funnet ut, selv om jeg synes det er litt kjedelig. Så jeg kommer ikke til å bli med på denne fantasien bare for hans del, for det blir pliktsex fra min side. Han har fått sett film av at jeg har sex med en annen kvinne da (med hennes samtykke), så han får nøye seg med å se på den. Vi har hatt trekant med ekstra mann (min mann er bi) og det var bare herlig! Anonymkode: e475b...e5c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #8 Skrevet 4. april 2024 Min eks fantaserte om det, fortalte meg det, og vi fikset det sånn at det skjedde. Har aldri opplevd han så sjalu i etterkant. Han var sikker på at jeg og hun dama hadde et forhold bak ryggen hans, han sjekka telefonen min og samtaleloggen min når jeg la tlf fra meg for å gå på do osv. Er all fun and games til det plutselig ikke er det mer. Jeg har verken tatt kontakt eller sett hun dama etter vi hadde sex. Dette er flere år siden, og jeg er sammen med en annen mann nå. Han har (heldigvis) ikke den fantasien. Hadde han hatt det, hadde jeg sagt nei. Orker ikke mannebabyer mer som ikke klarer å bestemme seg for hva han vil eller ikke vil. Så vær forsiktig med det du ønsker deg, sier jeg bare. K36 Anonymkode: 4f27a...139 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #9 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): spørsmål til dere kvinner. Hva føler du om at mannen din har sannsynlig veldig stor lyst til å se deg ha sex med annen kvinne? Anonymkode: f1013...4b4 Jeg er bifil og er 100% sikker på at for mannen min vil det gi samme negative opplevelse som hvis han så meg med en annen mann🤣 Anonymkode: d89a5...b2c 1
svartkatt Skrevet 4. april 2024 #10 Skrevet 4. april 2024 TomSawyer skrev (1 minutt siden): Enn hvis han vil være med selv? Regner med at han vil det 😂 Det tror jeg er halve poenget.. men jeg har ingen mann , så vet jo ikke
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #11 Skrevet 4. april 2024 Det vet jeg at han fantaserer om, spesielt siden jeg har innrømmet at jeg er veldig nysgjerrig på om jeg kanskje er biseksuell. Han klarer seg heldigvis med fantasien, og har ikke behov for å være deltakende, dersom jeg har sex med ei dame. Anonymkode: 75942...c38
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #12 Skrevet 4. april 2024 Jeg har foreslått det for min kjære som noe vi kan fantasere om sammen og etterhvert om det kjennes ok ut prøve å realisere det. Han sier egentlig tvert nei, han ønsker ikke å dele meg med noen, verken kvinne eller mann. Han kan til nøds gå med på det om jeg virkelig vil, men han vil ikke delta, bare se på i så fall. Jeg respekterer det. Så da dropper vi selvfølgelig det. Anonymkode: 32e5f...654
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #13 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): spørsmål til dere kvinner. Hva føler du om at mannen din har sannsynlig veldig stor lyst til å se deg ha sex med annen kvinne? Anonymkode: f1013...4b4 Tenner på tanken🙂 Men det må forbli med den. En fin fantasi som ikke ville vært mulig å praktisere i virkeligheten fordi jeg ikke tenner på damesex/damekropper og fordi det antagelig ville blitt mye mer kleint i virkeligheten va fantasien. Anonymkode: 93331...298 1
Bamseklemmer Skrevet 5. april 2024 #14 Skrevet 5. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Min eks fantaserte om det, fortalte meg det, og vi fikset det sånn at det skjedde. Har aldri opplevd han så sjalu i etterkant. Han var sikker på at jeg og hun dama hadde et forhold bak ryggen hans, han sjekka telefonen min og samtaleloggen min når jeg la tlf fra meg for å gå på do osv. Er all fun and games til det plutselig ikke er det mer. Jeg har verken tatt kontakt eller sett hun dama etter vi hadde sex. Dette er flere år siden, og jeg er sammen med en annen mann nå. Han har (heldigvis) ikke den fantasien. Hadde han hatt det, hadde jeg sagt nei. Orker ikke mannebabyer mer som ikke klarer å bestemme seg for hva han vil eller ikke vil. Så vær forsiktig med det du ønsker deg, sier jeg bare. K36 Anonymkode: 4f27a...139 Sjalusi dreper jo alt i et forhold, for til slutt tar det knekken på kjærligheten pga alle mistanker.. Jeg fantaserte om ei ekstra bifil dame, for det tenner meg ekstremt å se to kvinner som elsker og har sex med hverandre.. Så jeg sa det også til min ex, og hun reagerte med et stort jippi. Hun hadde tydeligvis delt den samme fantasien med ei venninne, for venninna kom på et blunk. Hun bodde hos oss over en hel uke, og de ble fort klar over min tenning å se dem ha sex. Så avtalen var å gjøre meg sinnsyk kåt, og ikke skulle delta.. Vi smattet på vin for å løsrive praten, og etterhvert begynte de kose seg åpenlyst nede i stua, fingret og kysset på hverandre.. Byttet på å onanere hverandre, de sakset og gnikket mot hverandre.. orgasme etter orgasme. Mens jeg satt i godstolen å klemte på pikken, og så det hele som ei live sending. Aldri før har jeg sett kjæresten min så lykkelig, og det var så fantastisk deilig å se at de to hadde det så fantastisk deilig sammen❤️De så nok min lykke også, for jeg kom tre ganger av å se på dem😇 Ja, hun er min ex.. hun ble glad da jeg spurte om hun hadde lesbiske tendenser. For hun har aldri turt å si at hun var mere lesbisk enn bifil. Altså, hun taklet meg, men legningen hennes svarte for seg selv.. Vi ble enige om at hun skulle flytte sammen med venninna, og de ble hoppende glad av min legningsforståelse.. Vi er fremdeles perlevenner, og de bor sammen fremdeles.. og føler på ingen måte bitterhet.. Jeg elsker å være singel og finne nye venner.. så tanken på ei bifil dame tenner meg fremdeles enormt😉 Ellers brukes jo fantasier som en ekstra usynlig erogen sone, den har vippet meg til utløsning mange ganger. For jeg er ikke den så knuller kvinner til de tar fyr😅 Endret 5. april 2024 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #15 Skrevet 5. april 2024 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Sjalusi dreper jo alt i et forhold, for til slutt tar det knekken på kjærligheten pga alle mistanker.. Jeg fantaserte om ei ekstra bifil dame, for det tenner meg ekstremt å se to kvinner som elsker og har sex med hverandre.. Så jeg sa det også til min ex, og hun reagerte med et stort jippi. Hun hadde tydeligvis delt den samme fantasien med ei venninne, for venninna kom på et blunk. Hun bodde hos oss over en hel uke, og de ble fort klar over min tenning å se dem ha sex. Så avtalen var å gjøre meg sinnsyk kåt, og ikke skulle delta.. Vi smattet på vin for å løsrive praten, og etterhvert begynte de kose seg åpenlyst nede i stua, fingret og kysset på hverandre.. Byttet på å onanere hverandre, de sakset og gnikket mot hverandre.. orgasme etter orgasme. Mens jeg satt i godstolen å klemte på pikken, og så det hele som ei live sending. Aldri før har jeg sett kjæresten min så lykkelig, og det var så fantastisk deilig å se at de to hadde det så fantastisk deilig sammen❤️De så nok min lykke også, for jeg kom tre ganger av å se på dem😇 Ja, hun er min ex.. hun ble glad da jeg spurte om hun hadde lesbiske tendenser. For hun har aldri turt å si at hun var mere lesbisk enn bifil. Altså, hun taklet meg, men legningen hennes svarte for seg selv.. Vi ble enige om at hun skulle flytte sammen med venninna, og de ble hoppende glad av min legningsforståelse.. Vi er fremdeles perlevenner, og de bor sammen fremdeles.. og føler på ingen måte bitterhet.. Jeg elsker å være singel og finne nye venner.. så tanken på ei bifil dame tenner meg fremdeles enormt😉 Ellers brukes jo fantasier som en ekstra usynlig erogen sone, den har vippet meg til utløsning mange ganger. For jeg er ikke den så knuller kvinner til de tar fyr😅 Din opplevelse høres jo bare herlig ut, da! Hadde min eks bare kunne taklet det på den måten, hadde ting vært lettere. Men den sjalusien, ja... Ødela både forholdet og lysten min på å ha sex med kvinner. Førte bare problemer med seg. Anonymkode: 4f27a...139 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #16 Skrevet 5. april 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Min eks fantaserte om det, fortalte meg det, og vi fikset det sånn at det skjedde. Har aldri opplevd han så sjalu i etterkant. Han var sikker på at jeg og hun dama hadde et forhold bak ryggen hans, han sjekka telefonen min og samtaleloggen min når jeg la tlf fra meg for å gå på do osv. Er all fun and games til det plutselig ikke er det mer. Jeg har verken tatt kontakt eller sett hun dama etter vi hadde sex. Dette er flere år siden, og jeg er sammen med en annen mann nå. Han har (heldigvis) ikke den fantasien. Hadde han hatt det, hadde jeg sagt nei. Orker ikke mannebabyer mer som ikke klarer å bestemme seg for hva han vil eller ikke vil. Så vær forsiktig med det du ønsker deg, sier jeg bare. K36 Anonymkode: 4f27a...139 Det kan jeg ikke forstå at man blir sjalu av egentlig. Hva så om du hadde hatt et forhold med en annen kvinne? Det er jo ingen trussel. Om du var utro med en annen mann er det en reell konkurransesituasjon man kan bli sjalu av. Om du vil heller ha en annen kvinne? Kjør på. Hadde ikke plaget meg hvertfall. Anonymkode: 91fc1...129
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #17 Skrevet 5. april 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har foreslått det for min kjære som noe vi kan fantasere om sammen og etterhvert om det kjennes ok ut prøve å realisere det. Han sier egentlig tvert nei, han ønsker ikke å dele meg med noen, verken kvinne eller mann. Han kan til nøds gå med på det om jeg virkelig vil, men han vil ikke delta, bare se på i så fall. Jeg respekterer det. Så da dropper vi selvfølgelig det. Anonymkode: 32e5f...654 Jeg bare forstår ikke hvorfor det er et problem å dele deg med en annen kvinne. Det er helt sykt. Anonymkode: 91fc1...129
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #18 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan jeg ikke forstå at man blir sjalu av egentlig. Hva så om du hadde hatt et forhold med en annen kvinne? Det er jo ingen trussel. Om du var utro med en annen mann er det en reell konkurransesituasjon man kan bli sjalu av. Om du vil heller ha en annen kvinne? Kjør på. Hadde ikke plaget meg hvertfall. Anonymkode: 91fc1...129 Spesielt siden dette var noe HAN primært i utgangspunktet hadde så lyst til. Så jeg forstår det heller ikke, sånnsett. Anonymkode: 4f27a...139
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #19 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tenner på tanken🙂 Men det må forbli med den. En fin fantasi som ikke ville vært mulig å praktisere i virkeligheten fordi jeg ikke tenner på damesex/damekropper og fordi det antagelig ville blitt mye mer kleint i virkeligheten va fantasien. Anonymkode: 93331...298 Denne skjønte jeg ikke. Du tenner på tanken om å ha sex med en dame... men så skriver du at du ikke tenner på damesex eller damekropper. Hva er det ved tanken på sex med en dame som tenner deg da? Anonymkode: 4b99d...faf
Bamseklemmer Skrevet 5. april 2024 #20 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Din opplevelse høres jo bare herlig ut, da! Hadde min eks bare kunne taklet det på den måten, hadde ting vært lettere. Men den sjalusien, ja... Ødela både forholdet og lysten min på å ha sex med kvinner. Førte bare problemer med seg. Anonymkode: 4f27a...139 Ja, det var herlig.. men får neppe oppleve det igjen😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå