Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg sitter her,litt knust av kjærlighet sorg.

Min friend with benefit over litt tid har fortalt at han ikke har følelser og ikke er klar for å binde seg da jeg begynte å etterspørre litt svar.

Han ønsker derimot at jeg skal bestemme hva slags relasjon vi skal ha,og sånn jeg tenker det,kommer jeg ikke til å ta kontakt og har heller ikke gjort det.

Men siden vi snakket sammen, har jeg motatt masse meldinger, veldig koselige meldinger. 

Ønsker å høre fra noen hva dere tenker om dette. Han vil kanskje ikke miste meg  men heller ikke ha meg. 

Jeg er forvirret og lei meg,alt på en gang

Hadde jeg avsluttet med noen på grunn av mangel på følelser, hadde jeg ihvertfall kuttet kontakt bare.

Anonymkode: 9209c...82a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva forventer du? Dere var friends with benefits? Det er definisjonen på kun sex.

Hvorfor skal han avslutte? Han vil jo fortsette å ha sex selvfølgelig

Anonymkode: a46e6...090

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kutt han ut. Han vil tydeligvis ikke ha deg som kjæreste, men ha tilgang på sex. 

Anonymkode: 6c280...803

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha melken men ikke kjøpe kua. 

Anonymkode: 87867...fd2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at han har følelser men det er du som ikke klarer å være sårbar overfor han? 

Anonymkode: a0702...8cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klart det til en viss grad ,og han vet at jeg har noe følelser,selv om jeg har skøvet de litt vekk da han har fortalt at han ikke har

AnonymBruker
Skrevet

Kom deg videre, det er ingen sunn relasjon.

Anonymkode: b6f26...979

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Situationships / fuckfriends er jo stort sett en elendig ide om man er ute etter kjæreste. Kom deg videre i livet. Tonnevis av single menn som er intressert i mer en en sexdukke. 

Anonymkode: 23967...02b

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hei!

Jeg sitter her,litt knust av kjærlighet sorg.

Min friend with benefit over litt tid har fortalt at han ikke har følelser og ikke er klar for å binde seg da jeg begynte å etterspørre litt svar.

Han ønsker derimot at jeg skal bestemme hva slags relasjon vi skal ha,og sånn jeg tenker det,kommer jeg ikke til å ta kontakt og har heller ikke gjort det.

Men siden vi snakket sammen, har jeg motatt masse meldinger, veldig koselige meldinger. 

Ønsker å høre fra noen hva dere tenker om dette. Han vil kanskje ikke miste meg  men heller ikke ha meg. 

Jeg er forvirret og lei meg,alt på en gang

Hadde jeg avsluttet med noen på grunn av mangel på følelser, hadde jeg ihvertfall kuttet kontakt bare.

Det eneste rådet jeg kan gi deg er følgende:

ikke ligg med han mer. Kom deg videre. Hvis du lar deg’’nøste inn’’ vil det ta deg laaaang tid å komme over han. Ærlig sagt av han at han ikke har følelser for deg og ikke vil binde seg. Tro på det og ta overnevnte råd til deg. Ellers blir du enda mer såret… Skjønner at du har det vondt men du må bare ta tiden til hjelp. Lykke til♥️

Endret av Rødstrupa
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sier han ikke har følelser. Han sier han ikke vil binde seg. 

Så enkelt er egentlig svaret her. 

Anonymkode: 9bb8b...479

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...