AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Skrevet 4. april 2024 Han jeg er forlovet med, han er 48 år, har mobilen full av alle chatter, Messenger og SMS fra tidligere dater, flørter og forhold. Mye flørt og en del seksuelt fra kommunikasjon han har hatt med damer han har interessert seg for. Han har også meldinger om hvor mye han elsket og forgudet tidligere kjærester. Jeg har sett dette fordi han skulle vise meg noe og da bladde han nedover hele rukkelet. Vi skal gifte oss neste år og jeg spurte hvorfor han lagret alt dette. Ble bare sur og mumlet noe om at han skulle slette den dagen han ble gift .. hadde dere syntes dette var greit? Hvorfor sparer ha på alt dette? Bilder og all ting .. Jeg har slettet alt av den type kommunikasjon og gjorde det straks vi ble et par .. hva tenker dere? Anonymkode: b6223...3e6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #2 Skrevet 4. april 2024 Jeg slettet alt sånt idet det ble slutt med eksene. Ikke bilder, men meldinger. De er mer personlige. Anonymkode: a5ca3...ea5 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 1. Jeg hadde aldri stolt på en mann som viste deg hva andre har delt med han, og stolt på at dialogen er mellom dem. Hva vet du da om hva han gjør og deler med dialogen mellom dere? 2. Nei, jeg har ikke brukt et sekund av mitt liv på å gå gjennom å slette tidligere korrespondanse. At den ikke er der lenger betyr jo på ingen måte at det ikke har skjedd. Anonymkode: 2202c...8e3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Skrevet 4. april 2024 Jeg sletter aldri noe, ikke tenkt over det. Det er en del av min fortid, min historie, samme som bilder og brev, og å slette/kaste ting forandrer ikke på det. Jeg sitter ikke og blar tilbake og mimrer, men jeg kommer nok aldri til å slette/kaste med vilje (unntak måtte vært nakenbilder/videoer, men slike har jeg aldri tatt). Det er jo ikke slik at det er ctrl+alt+delete hver gang jeg går ut av et forhold. Jeg tar stort sett alltid noe med meg videre som påvirker hvem jeg er for den neste jeg blir sammen med. Anonymkode: 8257b...dda 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #5 Skrevet 4. april 2024 Jeg har ikke slettet en eneste chat. Jeg har album med papirbilder fra tiden med ekser (ikke nakenbilder, etc, men kan være bilder av et kyss eller 3). Jeg har også bilder på PCen. Jeg har tatt vekk kjærestebilder fra Facebook, men har familiebilder der fra vår tid. Jeg "sletter" ikke fortiden min fordi en sjalu kjæreste synes fortid er skittent. Jeg antar at samboeren min også har en fortid med fine minner. Ville aldri be han slette. Men trenger ikke å ha klinebilde med eksen som profilbilde, liksom... Anonymkode: e88e0...00e 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #6 Skrevet 4. april 2024 Jeg synes det er rart å ta vare på. Unødvendig bruk av lagringsplass. Anonymkode: ccd94...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #7 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes det er rart å ta vare på. Unødvendig bruk av lagringsplass. Anonymkode: ccd94...c0a Ja, det tenker jeg også. Pluss jeg vil ikke at det skal sees av andre, eller havne på nett. Anonymkode: a5ca3...ea5
Gjest Gentleman59 Skrevet 4. april 2024 #8 Skrevet 4. april 2024 Enhver ting fra forhold som er over slettes, umiddelbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå