Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #1 Del Skrevet 6. februar 2006 Noen som har tips til hva jeg kan spise utover kvelden som er sunt og med få kalorier? Skal skjerpe meg, kutte ut kveldsgodteriet, men jeg blir så sugen på noe! Vet at jeg kan drikke te f.eks.. Men det blir litt kjedelig! Er frukt ok? Appelsin f.eks? Tar imot tips med takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smella Skrevet 6. februar 2006 #2 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg spiser gullerot..Håper det ike er fetende?For da klikker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #3 Del Skrevet 6. februar 2006 Hihihi.. Det er flere av oss ja... Tror gulrøtter er sunt ja! Men.. blir liksom litt lei. hm.. Er vel bare å innse at man må avtså fra en del godt, dersom man skal ned i vekt! Finnes ingen lure triks..? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. februar 2006 #4 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvordan skulle gulrøtter vært fetende? Spis gulrøtter og andre grønnsaker så mye dere kan, ingenting i veien med det så lenge det ikke er snakk om 10 kg, hvilket jeg tviler veldig sterkt på at dere overhodet klarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2006 #5 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg blander ca. 1 dl mager kesam med funlight saft. Det er kjempegodt og ganske sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ester Skrevet 6. februar 2006 #6 Del Skrevet 6. februar 2006 Sitter og koser meg med skål oliven nå, jeg. Tror ikke det er fetende. Er glad i både fylte og naturell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. februar 2006 #7 Del Skrevet 6. februar 2006 Oliven er det da ganske mange kalorier i. Men det er sunt da... De aller fleste grønnsaker kan man spise nesten så mye man bare klarer å proppe i seg. Litt frukt er da bra. Yoplai 0,1% er ikke så dumt. Eller naturell yoghurt med eplebiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 6. februar 2006 #8 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg blander ca. 1 dl mager kesam med funlight saft. Det er kjempegodt og ganske sunt ← Hvis du kjøper en pose frosne bær og tar opp litt av gangen, er det veldig godt å blande med også. Ellers spiser jeg rosiner og mandler blandet. Det er en del kalorier i det, men "sunnere" kalorier enn sjokolade. Dream is heller ikke så galt. Appelsinjuice smaker veldig godt når du presser den selv! Mango og ananas er også godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. februar 2006 #9 Del Skrevet 6. februar 2006 Grønnsaker med salsa eller kesam-dip. Du kan lage sunn potetgull selv ved å høvle poteter og tørke med kjøkkenpapir. Vend i litt olje og bre utover et stekebrett, stek i ovnen til de er gylne og sprø. Ellers er selvpoppet popcorn bra snacks, bruk så lite olje som mulig. Smoothies er både sunt og godt. Fruktsalat, gjerne med litt vaniljekesam på. Er du veldig fysen på sjokolade kan du drikke en kopp Options. Frukt og grønnsaker kan du spise omtrent så mye du vil av. Sukkeret i frukt kan ikke sammenlignes med sukkeret i godteri o.l., og dessuten får du masse næringstoffer samtidig. Lag gelé eller saftis av sukkerfri saft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #10 Del Skrevet 7. februar 2006 Gulrot og selleri i staver med en yoghurt eller kesamdip til. Blander yoghurten med litt sennep, tabasco, litt hvitløk og litt sitronsaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #11 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Fant en link til litt sunnere snacks hos art of taste. http://www.artoftaste.no/servlet/side?sect...0000&item=12453 Etter å ha lest litt er det kanskje ikke så mange alternativ her hvis dere er på slankern... Endret 7. februar 2006 av pulverheksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madammen Skrevet 7. februar 2006 #12 Del Skrevet 7. februar 2006 Sånne riskaker har jeg hørt skal være bra,... men dem er jo best med Nugatti på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 7. februar 2006 #13 Del Skrevet 7. februar 2006 Grønnsaksstenger med hummus! Hvis du lager hummusen selv kan du regulere hvor mye olje og sesamfrøguffe du bruker slik at fettinnholdet ikke blir altfor høyt. Det enkleste er å bruke kikerter på boks eller glass, så slipper man å legge i vann kvelden før, og koke og sånt. En boks eller to - alt etter hvor mye du skal lage. Et par hvitløksfedd, litt olje, et par spiseskjeer tahini (sesamfrøpasta), litt sitron eller limejuice etter smak. Stapp i hurtigmikseren, kjør til en fin masse. Smak til med salt, pepper, og sitron/lime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. februar 2006 #14 Del Skrevet 7. februar 2006 Enig med Elfrida, hummus og grønnsaker er nydelig! Og for å få passe konsistens på hummusen når du reduserer oljemengden kan du f.eks. erstatte det meste av oljen med yoghurt naturell eller rett og slett litt vann. Jeg kan dessuten anbefale denne bønnedippen (men jeg pleier å sløyfe den ferske korianderen). Knallgod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #15 Del Skrevet 7. februar 2006 Grove knekkebrød med cottage cheese, banan og lettsyltetøy er utrolig godt som kveldskos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #16 Del Skrevet 8. februar 2006 Når du spiser kålrot, forbrenner du faktisk flere kalorier enn du får i deg. Noe å tenke på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 8. februar 2006 #17 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har begynt å kjøpe sukkererter på butikken. Det er godt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #18 Del Skrevet 9. februar 2006 Når du spiser kålrot, forbrenner du faktisk flere kalorier enn du får i deg. Noe å tenke på..... ← Er det sant?? Hvorfor det tro..? Mange gode tips her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 9. februar 2006 #19 Del Skrevet 9. februar 2006 PLETTER(Grethe Rode) 4 posjoner 100 g cottage cheese 11/2 ss hvetemel 1 egg evnt.flytende søtstoff vanilje smak evnt. 1/4 ts salt # 1 ts lett syltetøy Blandes sammen, stekes i teflonpanne Blir ca 8 stk, en posjon er to pletter m/syltetøy PR:POSJON 70 KCAL Nam,nam jeg har nettop laget meg og spist,litt flere enn to pletter da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 9. februar 2006 #20 Del Skrevet 9. februar 2006 PLETTER(Grethe Rode) 4 posjoner 100 g cottage cheese 11/2 ss hvetemel 1 egg evnt.flytende søtstoff vanilje smak evnt. 1/4 ts salt # 1 ts lett syltetøy Blandes sammen, stekes i teflonpanne Blir ca 8 stk, en posjon er to pletter m/syltetøy PR:POSJON 70 KCAL Nam,nam jeg har nettop laget meg og spist,litt flere enn to pletter da!!!! ← Hmm... det tror jeg jeg skal prøve meg på imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå