AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Skrevet 4. april 2024 Hvorfor får enkelte ordentlig røyker-stemme mens andre har så og si beholdt sin friske stemme? Er det kun de som røyker sterke saker som får slik bivirkning, eller er det flaks/uflaks?? Det er sjeldent jeg hører folk med raspete og hese stemmer, utenom folk som er forkjøla såklart, så jeg er egentlig veldig nysgjerrig på hvor stor skade det gjør, evt hvor raskt?? Er det liksom noe som tar 20-30 år før man merker en forskjell, eller hvordan fungerer det egentlig? 😵 Jeg har alltid visst at røyking er skadelig for lungene, men jeg tenke egentlig aldri på effekten det har på hals/stemme, merkelig nok. Jeg verken røyker eller snuser, men er altså bare nysgjerrig! Anonymkode: a9bd4...ec4
Mezzosoprena Skrevet 4. april 2024 #2 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor får enkelte ordentlig røyker-stemme mens andre har så og si beholdt sin friske stemme? Er det kun de som røyker sterke saker som får slik bivirkning, eller er det flaks/uflaks?? Anonymkode: a9bd4...ec4 Ikke alle som røyker får KOLS eller lungekreft heller...
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 Mezzosoprena skrev (13 minutter siden): Ikke alle som røyker får KOLS eller lungekreft heller... Nei det er jeg klar over, så da er det bare litt flaks og uflaks da?? Anonymkode: a9bd4...ec4
Mezzosoprena Skrevet 4. april 2024 #4 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er jeg klar over, så da er det bare litt flaks og uflaks da?? Anonymkode: a9bd4...ec4 Det ligger nok noen faktorer til grunn, men enkelt forklart kan man vel kalle det flaks og uflaks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå