AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Det er litt krise her! Vi har akvarium og gur de artemia frissenfor. Vi har noen brett med artemia som vi kjøpte tidligere. Men i går skulle jeg rydde plass i fryseren til hundeforet, og klarte selvfølgelig å glemme å legge artemiaen oppi fryseren igjen. Den har ligget ute til nå og er jo selvfølgelig helt tint. Kan jeg fortsatt legge den i fryseren igjen og brukes til fiskene, eller er den helt ødelagt nå? Noen som vet? Anonymkode: 8831c...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Nei, det ville jeg ikke gjort. Slikt frossenfôr blir utrolig lett bedervet, og det skal man ikke gi fiskene. Kast det. Det er ikke snakk om noen formue uansett, så det er best å være på den sikre siden. Kjøp nye brett. Har du prøvd å gi frosne røde mygglarver også? Det er skikkelig ettertraktet blant de fleste akvariefisk som er omnivore/carnivore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Nei. Blir fort ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå