Gå til innhold

Herpes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mitt første herpesutbrudd omtrent 10 år siden. Etter det har jeg kanskje hatt et par utbrudd i året, men små og ikke alltid jeg har merket det. Utbruddene har alltid vært rundt anus, og jeg mener å huske at det var type 1.

Uansett, jeg fødte for 3 uker siden og har jo vært litt mørbanka der nede, men måtte ta en kikk i speilet og så to store «kviser» ganske langt oppe på de ytre kjønnsleppene. Det er faktisk disse som har blitt små åpne sår og det som gjør vondt der nede😅 nå har disse vært åpne sår i snart en uke og blør litt hele tiden. 

Kan dette være herpes? Hvorfor skal jeg da få et vondt utbrudd en annen plass enn der jeg pleier å ha små utbrudd? Hvis ikke det er herpes, hva kan det være? Må legge til at jeg ikke har hatt ny partner de siste 5 årene og heller ikke hatt sex sent i svangerskapet😅

Anonymkode: 7bfda...c19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være herpes ja, og selvom du pleier å ha det rundt anus, så kan du jo få sår andre steder også. Jeg får som regel ved  perineum, men det første utbruddet jeg hadde, så fikk jeg på kjønnsleppene også. 

Anonymkode: ddac4...d6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...