AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Skrevet 4. april 2024 Jeg er ny inne på happen, men ser drøssevis av menn som ser etter «forhold uten press». Altså, hva legger dere i det? Jeg føler jeg kanskje tolker det feil.. Tar det litt som at de ser etter en dame, med alle godene - men at de ikke ønsker noe forpliktelser eller at man skal kunne stille noen krav. Det er ganske usexy. Får masse supercrushes fra kjekke og oppegående menn, men den der får meg til å bli uinteressert. Når det er sagt, jeg er åpen for å ha tolket det galt. Hva legger dere i det? Anonymkode: eada2...d4e 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #2 Skrevet 4. april 2024 Det samme som deg. Anonymkode: e52f4...ee7 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 Jeg hadde tenkt det samme som deg. Anonymkode: 70ddd...874 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er ny inne på happen, men ser drøssevis av menn som ser etter «forhold uten press». Altså, hva legger dere i det? Jeg føler jeg kanskje tolker det feil.. Tar det litt som at de ser etter en dame, med alle godene - men at de ikke ønsker noe forpliktelser eller at man skal kunne stille noen krav. Det er ganske usexy. Får masse supercrushes fra kjekke og oppegående menn, men den der får meg til å bli uinteressert. Når det er sagt, jeg er åpen for å ha tolket det galt. Hva legger dere i det? Anonymkode: eada2...d4e Forhold uten press = uforpliktende sex på HANS premisser, der du verken maser, foreslår noe eller ønsker å utvikle forholdet videre. Tapere. Anonymkode: 8d81f...4a0 10 1 3
strawberry88 Skrevet 4. april 2024 #5 Skrevet 4. april 2024 Tenker som alle overnevnte har skrevet! Vil ha en "pulekompis", der ting skal være på hans premisser 6
Com4t Skrevet 4. april 2024 #6 Skrevet 4. april 2024 At det utvikler seg naturlig. Kvinner som er litt eldre pusher ofte veldig på at det skal forpliktes. Man skal kjøpe hus og bli gravid så raskt så mulig. syntes ikke valg av livspartner er noe man skal stresse seg gjennom.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #7 Skrevet 4. april 2024 Tenker de ser ønsker goder uten forpliktelser jeg også. Du gjør rett i å styre unna om du er serriøs, det vil bare føre til bortkastet tid, hodebry og kanskje et forverret syn på kjærlighet å møte noen som det. Om de er serriøse og fine partnere har de nok formidlet det bedre. Anonymkode: 2045a...3f5 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #8 Skrevet 5. april 2024 Jeg har "Forhold uten press" i min profil på Happn, for det er ikke så mange alternativer å velge mellom. Jeg er bare ute etter sex, og det burde vært et alternativ for "Casual" slik som på Tinder. Da kan det ikke misforstås i alle fall. Anonymkode: 3a0c9...eae
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #9 Skrevet 5. april 2024 Får se! er også et valg. Da ønskes forhold uten press, med døra på gløtt for noe mer. Anonymkode: 8b2fa...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå