AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Del Skrevet 4. april 2024 Det landet her er faen langt det, fra Nordkapp til Lindesnes. Det er mye å oppleve her til lands hvis man bestemmer seg for å prøv ting. Fins det folk som aldri har vært utafor ring 3? Og da telles ikke utenlandsreiser, det er turene som teller. Anonymkode: 0bfe6...7f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #2 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det landet her er faen langt det, fra Nordkapp til Lindesnes. Det er mye å oppleve her til lands hvis man bestemmer seg for å prøv ting. Fins det folk som aldri har vært utafor ring 3? Og da telles ikke utenlandsreiser, det er turene som teller. Anonymkode: 0bfe6...7f1 Neppe, og uansett adskillig færre enn de som ikke har satt sin fot innenfor ring 3! Anonymkode: 7eb37...148 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Del Skrevet 4. april 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det landet her er faen langt det, fra Nordkapp til Lindesnes. Det er mye å oppleve her til lands hvis man bestemmer seg for å prøv ting. Fins det folk som aldri har vært utafor ring 3? Og da telles ikke utenlandsreiser, det er turene som teller. Anonymkode: 0bfe6...7f1 Har ikke noe forhold til hvor "ring 3" er, men det finnes jo sikkert mange som ikke reiser i Norge. På samme måte som det finnes mange som ikke reiser utenlands. Alt kommer jo an på hva man er interessert i og hva man har råd til/prioriterer. Norge er dyrt å reise og, og ofte tungvint uten bil. Selv har jeg vært i alle landsdeler etter hvert, men prioriterte mange andre land før jeg var nord for Trondheim. Anonymkode: c1197...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 4. april 2024 #4 Del Skrevet 4. april 2024 Hahaha🤣 Kunne nesten trodd så ut fra hva som skjer politisk men alle skoler på østlandet har turer til ihvertfall Teknisk museum(som er tilpasset alle uansett diagnoser). Så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. april 2024 #5 Del Skrevet 4. april 2024 (endret) Jeg har vært i Bergen (jeg er født der), jeg har vært i Florø, jeg har vært i Trondheim, jeg har vært i Tromsø (det er så langt nord jeg er kommet), og jeg har vært på ulike steder i Sogn og Fjordane. Tror til og med jeg har vært i Loddefjord på besøk hos en tante og onkel da jeg var liten! 😂 Til daglig bor jeg i Oslo og er oppvokst her. Men ja, jeg har vært utenfor ring3 og sett litt av Norge selv om jeg er Oslo-boer. Endret 4. april 2024 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 4. april 2024 #6 Del Skrevet 4. april 2024 Det er vel som de er i resten av Norge. Noen reiser omtrent aldri noe sted, mens andre reiser mye rundt forbi både i inn - og utland. Jeg var sammen med en fyr i sin tid som aldri hadde vært lenger borte fra hjembyen enn der de hadde hytte (altså 2,5 timer kjøring fra hjemstedet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 4. april 2024 #7 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg klarer ikke plassere Ring 3 på et kart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #8 Del Skrevet 4. april 2024 Ja, nesten for meg. Har vært i et par andre byer i Norge, men det er alt. Aldri lenger nord enn Lillehammer. Holder meg til Oslo, da jeg liker meg best her. Når jeg drar til utlandet drar jeg alltid bare til storbyer. Det er det som er interessant, mener jeg. Har også bodd over 10 år i en by i utlandet med tosifret millioner innbyggere. Trives rett og slett ikke der det ikke er masse folk og kaos. Anonymkode: 4aa2e...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. april 2024 #9 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg har vært bosatt innenfor ring 3 store deler av livet, men også hatt noen års "distriktstjeneste". Jeg har truffet flere som knapt har beveget seg utenfor eget nærmiljø - og heller ikke har interesse av det - på landet enn jeg har i Oslo. Det er ikke i byen folk er minst utadrettede og opptatt av verden rundt seg - eller har mest fordommer mot steder de ikke har vært... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. april 2024 #10 Del Skrevet 4. april 2024 Sententia skrev (5 minutter siden): Jeg klarer ikke plassere Ring 3 på et kart Firefelts motorvei som går forbi Økern og Løren blant annet i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #11 Del Skrevet 4. april 2024 Ja, det tror jeg. Jeg kjenner ingen, men noen er det nok - akkurat som i andre kanter av landet. Du har alltids noen som kun beveger seg rundt i eget nærmiljø hele sitt liv. Kanskje mer vanlig før, men de finnes fremdeles. Anonymkode: b7002...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 4. april 2024 #12 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg har vært i Bergen (seff) Jeg har vært i Florø, Førde, Kristiansand, Lillehammer, Drammen, Oslo (reiser ofte til Oslo) Stavanger, Trondheim, Tromsø, Ålesund, Måløy, Egersund, Mo i Rana, Skien, Lillesand, Risør, Sandnes, Vinstra og Hamar. Har og vært på mange forskjellige småsteder rundt omkring i landet. Jeg elsker å reise og oppleve nye steder, ta masse bilder og treffe nye folk. Har ikke reist så mye til utlandet, ikke frodi jeg ikke har lyst, men det koster en del og min engelsk er helt ræva, hadde sikkert klart å forville meg bort og endt opp på feil fly eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. april 2024 #13 Del Skrevet 4. april 2024 54 minutter siden, Sententia said: Jeg klarer ikke plassere Ring 3 på et kart Butter og jeg bodde ved Ring 2 som blant annet går forbi Vigelandsparken/ Frognerparken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #14 Del Skrevet 4. april 2024 Det kan hvert fall virke som at mange innenfor Ring 3 ikke vet at det befinner seg mer av landet utenfor. Anonymkode: 6548c...04f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #15 Del Skrevet 4. april 2024 Oslo er en bondeby Anonymkode: f943a...943 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #16 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det landet her er faen langt det, fra Nordkapp til Lindesnes. Det er mye å oppleve her til lands hvis man bestemmer seg for å prøv ting. Fins det folk som aldri har vært utafor ring 3? Og da telles ikke utenlandsreiser, det er turene som teller. Anonymkode: 0bfe6...7f1 Jeg skjønner ikke denne setningen. Anonymkode: 17d4b...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 4. april 2024 #17 Del Skrevet 4. april 2024 De fleste her i landet bor utenfor ring 3. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 4. april 2024 #18 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg tolker ditt Ring 3" ironisk Og ja, jeg tror det er veldig mange som bor i Sør-Norge som knapt har vært lenger nord enn til Trondheim. Bor selv i Nord-Norge og treffer mange norske turister som forteller at dette er deres første reise dit. Folk som jobber på hurtigruta forteller det samme. Norske gjester om bord har aldri reist langs norskekysten. De er mer kjent på Gran Kanaria enn de er er i eget land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #19 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg måtte dessverre utenfor ring 3 én gang. Synd Riksen er plassert i Distrikts-Norge... Anonymkode: 79073...3e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå