AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Del Skrevet 4. april 2024 Det var et område med 4 hus, stille og rolig, som var grunnen til at vi kjøpte hus akkurat her. Nå har naboen som er 50 meter unna huset vårt, startet et skrotmottak! Bråket er helt forferdelig, det høres seriøst ut som et skikkelig konstant tordenvær. Det slamrer i containere i det han kaster skrot oppi dem, det er kontinuerlig storbiltrafikk 10 meter utenfor døren her, og de høres de også for å si det mildt, da veien er fullstendig ødelagt av hull og containerne på bilen slamrer og slår i hver en hump. De har også sprengt ut tomten og fått plass nok til å drive med containerbytte der nede, og det i seg selv er også et helsikkes bråk. Jeg gruer meg til jeg må jobbe nattskift, for da må jeg rett og slett ta inn på hotell hvis jeg skal sove. Adressen til denne «bedriften» er på en privatadresse, og når jeg sjekket på kommunen sine sider så står det at det kun er to bygg på denne tomten; selve boligen og et anneks. Det svære uthuset som de driver dette spetakkelet i, er ikke registrert på bedriftens adresse. Dette kan da umulig være lov, å dra en slik type virksomhet inn i et rolig lite boligfelt?? Anonymkode: 20da7...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #2 Del Skrevet 4. april 2024 Hva sier reguleringsplanen for området? Anonymkode: 29b7b...377 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 4. april 2024 #3 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var et område med 4 hus, stille og rolig, som var grunnen til at vi kjøpte hus akkurat her. Nå har naboen som er 50 meter unna huset vårt, startet et skrotmottak! Bråket er helt forferdelig, det høres seriøst ut som et skikkelig konstant tordenvær. Det slamrer i containere i det han kaster skrot oppi dem, det er kontinuerlig storbiltrafikk 10 meter utenfor døren her, og de høres de også for å si det mildt, da veien er fullstendig ødelagt av hull og containerne på bilen slamrer og slår i hver en hump. De har også sprengt ut tomten og fått plass nok til å drive med containerbytte der nede, og det i seg selv er også et helsikkes bråk. Jeg gruer meg til jeg må jobbe nattskift, for da må jeg rett og slett ta inn på hotell hvis jeg skal sove. Adressen til denne «bedriften» er på en privatadresse, og når jeg sjekket på kommunen sine sider så står det at det kun er to bygg på denne tomten; selve boligen og et anneks. Det svære uthuset som de driver dette spetakkelet i, er ikke registrert på bedriftens adresse. Dette kan da umulig være lov, å dra en slik type virksomhet inn i et rolig lite boligfelt?? Anonymkode: 20da7...b81 Er tomta regulert for næringsvirksomhet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Del Skrevet 4. april 2024 Klag på støyforurensning til kommunen og politiet. Det er lite sannsynlig at han har søkt om dette og fått omregulert tomten til næringsvirksomhet av det slaget. Det skulle i så fall vært nabovarsel? Anonymkode: 4b21f...678 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 4. april 2024 #5 Del Skrevet 4. april 2024 (endret) Sjekk med Statsforvalteren om naboen har fått godkjent søknad om etablering av anlegg for mottak av metallskrap Ha gjerne gårds- og bruks nr klart sammen med firmanavn og innehavers navn når du tar kontakt. Endret 4. april 2024 av Hareena 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå