AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg kom over denne dokumentarserien på hbo ved en tilfeldighet, og fatter ikke at den ikke har fått mer oppmerksomhet i Norge. Og jeg kjenner jeg vemmes over å se igjen som voksen klipp som jeg syntes var småekle da de gikk også. Den anbefales! Les gjerne anmeldelse her: https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2024/mar/25/quiet-on-set-the-dark-side-of-kids-tv-review-how-on-earth-was-this-stuff-ever-broadcast (Den dreier seg om alle disse barneseriene på nickelodeon som gikk rundt årtusenskiftet, og om hvordan ting egentlig foregikk i kulissene) Anonymkode: d8210...0df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 4. april 2024 #2 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg kom over denne dokumentarserien på hbo ved en tilfeldighet, og fatter ikke at den ikke har fått mer oppmerksomhet i Norge. Og jeg kjenner jeg vemmes over å se igjen som voksen klipp som jeg syntes var småekle da de gikk også. Den anbefales! Les gjerne anmeldelse her: https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2024/mar/25/quiet-on-set-the-dark-side-of-kids-tv-review-how-on-earth-was-this-stuff-ever-broadcast (Den dreier seg om alle disse barneseriene på nickelodeon som gikk rundt årtusenskiftet, og om hvordan ting egentlig foregikk i kulissene) Anonymkode: d8210...0df Anbefaler deg å lese «Im Glad My Mom Died» av Jennette McCurdy, hun skriver en del om dette i denne biografien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg kom over denne dokumentarserien på hbo ved en tilfeldighet, og fatter ikke at den ikke har fått mer oppmerksomhet i Norge. Og jeg kjenner jeg vemmes over å se igjen som voksen klipp som jeg syntes var småekle da de gikk også. Den anbefales! Les gjerne anmeldelse her: https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2024/mar/25/quiet-on-set-the-dark-side-of-kids-tv-review-how-on-earth-was-this-stuff-ever-broadcast (Den dreier seg om alle disse barneseriene på nickelodeon som gikk rundt årtusenskiftet, og om hvordan ting egentlig foregikk i kulissene) Anonymkode: d8210...0df Det er helt sykt! Mye om dette på Tiktok. P Diddy er i søkelyset, han har forgrepet seg på mange, deriblant Usher og Justin Bieber. Man trodde jo at det var mye utroskap i showbiz, men at det var fullt av pedofili er sjokkerende💔😢 Anonymkode: e96ad...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er helt sykt! Mye om dette på Tiktok. P Diddy er i søkelyset, han har forgrepet seg på mange, deriblant Usher og Justin Bieber. Man trodde jo at det var mye utroskap i showbiz, men at det var fullt av pedofili er sjokkerende💔😢 Anonymkode: e96ad...da8 Forgrepet seg på Usher, når de begge var voksne da eller? Anonymkode: bacc8...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #5 Del Skrevet 4. april 2024 Lill3My skrev (1 time siden): Anbefaler deg å lese «Im Glad My Mom Died» av Jennette McCurdy, hun skriver en del om dette i denne biografien Takk for tips! Den boka er ei sånn bok som jeg tenkte jeg skulle lese da jeg leste om den, og så glemte jeg det helt ut. Anonymkode: d8210...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #6 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 8.21): Forgrepet seg på Usher, når de begge var voksne da eller? Anonymkode: bacc8...2a9 9 års forskjell. Anonymkode: d7e02...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #7 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 8.21): Forgrepet seg på Usher, når de begge var voksne da eller? Anonymkode: bacc8...2a9 Usher var vel mellom 14 og 16 år når han ble tatt inn i stallen til diddy. Det som vil komme frem fremover nå vil kanskje endre Hollywood for alltid. Syke saker. Anonymkode: 30f29...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå