Gå til innhold

Quiet on set


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom over denne dokumentarserien på hbo ved en tilfeldighet, og fatter ikke at den ikke har fått mer oppmerksomhet i Norge. 

Og jeg kjenner jeg vemmes over å se igjen som voksen klipp som jeg syntes var småekle da de gikk også. 

Den anbefales! 

Les gjerne anmeldelse her:  https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2024/mar/25/quiet-on-set-the-dark-side-of-kids-tv-review-how-on-earth-was-this-stuff-ever-broadcast

 

(Den dreier seg om alle disse barneseriene på nickelodeon som gikk rundt årtusenskiftet, og om hvordan ting egentlig foregikk i kulissene)

Anonymkode: d8210...0df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg kom over denne dokumentarserien på hbo ved en tilfeldighet, og fatter ikke at den ikke har fått mer oppmerksomhet i Norge. 

Og jeg kjenner jeg vemmes over å se igjen som voksen klipp som jeg syntes var småekle da de gikk også. 

Den anbefales! 

Les gjerne anmeldelse her:  https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2024/mar/25/quiet-on-set-the-dark-side-of-kids-tv-review-how-on-earth-was-this-stuff-ever-broadcast

 

(Den dreier seg om alle disse barneseriene på nickelodeon som gikk rundt årtusenskiftet, og om hvordan ting egentlig foregikk i kulissene)

Anonymkode: d8210...0df

Anbefaler deg å lese «Im Glad My Mom Died» av Jennette McCurdy, hun skriver en del om dette i denne biografien

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg kom over denne dokumentarserien på hbo ved en tilfeldighet, og fatter ikke at den ikke har fått mer oppmerksomhet i Norge. 

Og jeg kjenner jeg vemmes over å se igjen som voksen klipp som jeg syntes var småekle da de gikk også. 

Den anbefales! 

Les gjerne anmeldelse her:  https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2024/mar/25/quiet-on-set-the-dark-side-of-kids-tv-review-how-on-earth-was-this-stuff-ever-broadcast

 

(Den dreier seg om alle disse barneseriene på nickelodeon som gikk rundt årtusenskiftet, og om hvordan ting egentlig foregikk i kulissene)

Anonymkode: d8210...0df

Det er helt sykt! Mye om dette på Tiktok. P Diddy er i søkelyset, han har forgrepet seg på mange, deriblant Usher og Justin Bieber. Man trodde jo at det var mye utroskap i showbiz, men at det var fullt av pedofili er sjokkerende💔😢

Anonymkode: e96ad...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er helt sykt! Mye om dette på Tiktok. P Diddy er i søkelyset, han har forgrepet seg på mange, deriblant Usher og Justin Bieber. Man trodde jo at det var mye utroskap i showbiz, men at det var fullt av pedofili er sjokkerende💔😢

Anonymkode: e96ad...da8

Forgrepet seg på Usher, når de begge var voksne da eller?

Anonymkode: bacc8...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (1 time siden):

Anbefaler deg å lese «Im Glad My Mom Died» av Jennette McCurdy, hun skriver en del om dette i denne biografien

Takk for tips! Den boka er ei sånn bok som jeg tenkte jeg skulle lese da jeg leste om den, og så glemte jeg det helt ut. 

Anonymkode: d8210...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 8.21):

Forgrepet seg på Usher, når de begge var voksne da eller?

Anonymkode: bacc8...2a9

9 års forskjell. 

Anonymkode: d7e02...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 8.21):

Forgrepet seg på Usher, når de begge var voksne da eller?

Anonymkode: bacc8...2a9

Usher var vel mellom 14 og 16 år når han ble tatt inn i stallen til diddy. 
Det som vil komme frem fremover nå vil kanskje endre Hollywood for alltid. Syke saker.

Anonymkode: 30f29...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...