Fjellmannover190 Skrevet 4. april 2024 #1 Skrevet 4. april 2024 Vi er ganske stormende forelsket og vil helst møtes så ofte som mulig. Nå reiser hun bort på jobb i en uke i slutten av april, og har invitert meg med siste helgen for at vi skal feire et lite jubileum. Jeg har sagt det er litt vanskelig, men har egentlig lyst og kan reise. Skal jeg bare booke billetter og reise til henne og si ifra at jeg kommer/har kommet, eller skal jeg varsle?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #2 Skrevet 4. april 2024 Overrask henne ❣️ Anonymkode: e1070...f1d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 Ja, gå for overraskelsesbesøk, så får du jo bare håpe hun ikke har andre planer 🙄 Hva er greia med å spille hard to get? Anonymkode: 7e11e...53c 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #5 Skrevet 4. april 2024 Selvfølgelig sier du fra Anonymkode: d6b61...821 8
Beloved Skrevet 4. april 2024 #6 Skrevet 4. april 2024 Hvis hun tror du IKKE kommer, så legger hun jo antagelig andre planer, hvis hun er på jobbreise så booker hun kanskje inn et ekstra kundemøte eller noe sånt den dagen du har sagt *ikke* kan komme. Eller inviterer en slektning på middag eller noe sånt. Så hvis du bare møter opp uten forvarsel så kan det jo hende hun ikke har tid til deg i det hele tatt... 8 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #7 Skrevet 4. april 2024 Hadde lagt andre planer for fritiden og liker ikke å bryte med planer jeg har lagt. Du hadde derfor fått betraktelig mindre tid og blitt litt urasjonelt snurt om du hadde dukket opp som overraskelse. Gi beskjed om at du likevel blir med, så kan heller hva dere skal finne på være en overraskelse ☺️ Anonymkode: af7ad...a94 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #8 Skrevet 4. april 2024 eller hun reiser hjem og du blir sittende alene den helga. Anonymkode: 2d7b0...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #9 Skrevet 4. april 2024 Livet er gjerne ikke som en romantisk Hollywood-film. Så når du sier at du ikke kommer, legger hun høyst sannsynlig andre planer. Anonymkode: df162...b1f 1
Fjellmannover190 Skrevet 4. april 2024 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2024 (endret) Takk for råd! (Jeg legger egne planer når jeg reiser, så er nok best å si fra) Jeg har booket og ordnet alt, og avslører det en uke før hun reiser! Skal hinte litt nå fremover og har booket noe hun vil elske! Endret 4. april 2024 av Fjellmannover190 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #11 Skrevet 4. april 2024 1 minutt siden, Fjellmannover190 said: Takk for råd! (Jeg legger egne planer når jeg reiser, så er nok best å si fra) Jeg har booket og ordnet alt, og avslører det en uke før hun reiser! Skal hinte litt nå fremover og har booket noe hun vil elske! Si fra med en gang, før hun booker noe annet som ikke involverer deg. Anonymkode: 92e2e...4f3 4
Melissa30 Skrevet 4. april 2024 #12 Skrevet 4. april 2024 Fjellmannover190 skrev (2 minutter siden): Takk for råd! (Jeg legger egne planer når jeg reiser, så er nok best å si fra) Jeg har booket og ordnet alt, og avslører det en uke før hun reiser! Skal hinte litt nå fremover og har booket noe hun vil elske! Hvorfor driver du og hinter? Bare si det som det er. Slik du holder på er bare plagsomt. 7
NiceOrNothing Skrevet 4. april 2024 #13 Skrevet 4. april 2024 Fjellmannover190 skrev (3 timer siden): Vi er ganske stormende forelsket og vil helst møtes så ofte som mulig. Nå reiser hun bort på jobb i en uke i slutten av april, og har invitert meg med siste helgen for at vi skal feire et lite jubileum. Jeg har sagt det er litt vanskelig, men har egentlig lyst og kan reise. Skal jeg bare booke billetter og reise til henne og si ifra at jeg kommer/har kommet, eller skal jeg varsle? Hadde villet visst det, for jeg legger andre planer hvis ikke . Ikke fullt så gøy med et overaskelses besøk hvis jeg skal ut med jentegjengen eller har booket billetter til et show m jentene evnt storbyferie .
Fjellmannover190 Skrevet 4. april 2024 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2024 Har god kontroll på hva hun skal gjøre(strampt opplegg med jobben, og jeg har en insideman) og hun har fleksibel billett hjem! Så hun tror hun skal hjem litt tidligere for å møte meg, men jeg skal avsløre det snart. Tror hun har lyst til å planlegge og glede seg litt, og jeg har lagt inn et par andre overraskelser uansett.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #15 Skrevet 4. april 2024 Hun tror hun skal hjem tidligere? Jeg hadde satt pris på å bli spurt før noen trodde de kunne endre mine planer. Anonymkode: 92e2e...4f3 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #16 Skrevet 4. april 2024 For meg er gleding halve moroa, så ville visst det. Pluss at man vil være ren og pen når kjekken kommer, ikke undervurder en kvinnes behov for å ordne seg. Anonymkode: 3c24f...b97 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #17 Skrevet 4. april 2024 Fjellmannover190 skrev (27 minutter siden): Har god kontroll på hva hun skal gjøre(strampt opplegg med jobben, og jeg har en insideman) og hun har fleksibel billett hjem! Så hun tror hun skal hjem litt tidligere for å møte meg, men jeg skal avsløre det snart. Tror hun har lyst til å planlegge og glede seg litt, og jeg har lagt inn et par andre overraskelser uansett. Jeg hadde hatet det spillet du driver med nå. Hadde vært et stort rødt flagg for meg. Kommuniser med henne og si ifra at du kommer. Jeg hater alt av overraskelser. Anonymkode: 13acf...5bd 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #18 Skrevet 4. april 2024 Fjellmannover190 skrev (3 timer siden): Takk for råd! (Jeg legger egne planer når jeg reiser, så er nok best å si fra) Jeg har booket og ordnet alt, og avslører det en uke før hun reiser! Skal hinte litt nå fremover og har booket noe hun vil elske! Hadde du vært min kjæreste, hadde jeg hatet sånn oppførsel som du driver med. Men vi er alle forskjellige Anonymkode: 185e0...27f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå