Gå til innhold

Gave til nabo som har passet ditt barn

Maleficenta

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en snill nabo som passer min sønn mens jeg og mannen var på sykehuset hvor jeg fikk lillebror. Tenker hun må jo få noe fint som takk for dette, for syns det var så utrolig snilt av henne. Hva er passende gave? Noen tips?

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! 

Synes blomster passer fint en slik anledning jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (42 minutter siden):

Hei. Jeg har en snill nabo som passer min sønn mens jeg og mannen var på sykehuset hvor jeg fikk lillebror. Tenker hun må jo få noe fint som takk for dette, for syns det var så utrolig snilt av henne. Hva er passende gave? Noen tips?

Dyr fin vinflaske til 4-6 hundre kroner. Noe hun kan nyte som en luksusgave for at hun hjalp dere med en lykkelig situasjon. Hvis du ikke vet hva hun liker: be polekspeditøren om å finne noe "all round" som de fleste liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lillebror😊

Kanskje biletter til en forestilling kunne være noe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supermerry skrev (5 timer siden):

Dyr fin vinflaske til 4-6 hundre kroner. Noe hun kan nyte som en luksusgave for at hun hjalp dere med en lykkelig situasjon. Hvis du ikke vet hva hun liker: be polekspeditøren om å finne noe "all round" som de fleste liker.

Hmm vet ikke om hun drikker alkohol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hun fin hage, eller ser dere at hun driver på med noe rundt huset? Noen elsker å dekorere for eksempel altanen/inngangspartiet, så noe pent å ha der kan jo fenge? Har hun drivhus så kan noe til det være artig å få. Jobber hun mye i hagen så kan også et gavekort på gartneri være noe. Uansett så er både ute og inneplanter fint å få. 

Anonymkode: d69b9...96d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde gått for blomster og sjokolade, alkohol er ikke slikt man gir bort til folk man ikke vet drikker. Blomster liker de fleste, samme med sjokolade, skulle hun være en sjokoladehater såp kan hun i det minste ha konfektesken til egne besøkende. Men nå er jeg litt i mot at alkohol skal bli gitt som gave og, spesielt når man ikke vet om mennesket drikker.

Gratulerer med baby :) 

Anonymkode: 621ba...391

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet du om hun har en spesiell interesse? I såfall kan jo gavekort innenfor dette, være en ide (teater, gartneri, bokhandel el.l)?

Anonymkode: 2b45f...5cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer med baby!:) 

jeg hadde gitt gavekort på plantasjen om hun er glad i slikt, eller en boks med ost, kjeks og spekemat. 
dere vet vell litt om hva hun liker siden hun fikk passe barnet? 

Anonymkode: b9ace...0b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...