AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Hei. Selvom man får til date nr 2 burde man fortsatt holde det på et lavt nivå? Hvis jeg er veldig interessert, er det ok å vise det på date nr 2 eller vente? Evnt hvordan skal jeg vise det på en måte som gjør at hun evnt viser at hun tenker det samme? Området er Tønsberg. Tips til hva man kan gjøre på date nr2? Hilsen ung mann på 22. Anonymkode: 8f724...f6d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #2 Skrevet 4. april 2024 Hva gjorde dere på date nr 1 er jo litt vesentlig og vite. Har dere kjørt ''løpet'' ut i bingen, så vil det bli litt kleint og dra på piknik etterpå. Anonymkode: e6545...39d
Bigote Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Selvom man får til date nr 2 burde man fortsatt holde det på et lavt nivå? Hvis jeg er veldig interessert, er det ok å vise det på date nr 2 eller vente? Evnt hvordan skal jeg vise det på en måte som gjør at hun evnt viser at hun tenker det samme? Bare vis interesse, og vær oppmerksom og juster deg etter responsen du får så du ikke gjør henne ukomfortabel. Å være ærlig og kunne utrykke seg selv i fra starten av er som regel en god ting. Da er det lettere å finne ut om dere faktisk er en god match. Mange har en tendens å skape en fasade for å imponere når man møter noen man liker. Da sitter personen plutselig med feil inntrykk og man må leve opp til forventninger man har skapt for seg selv. Siden dere har vært på date nr 1 regner jeg med at du har en pekepinn på hva hun liker. Finn på noe dere begge liker, sett en romantisk tone på det hele og fokuser på at dere skal ha det trivlig sammen uavhengig av utfall. Å teste om hun liker deg elllr ikke er litt vanskelig siden folk viser dette ulikt. Noen trenger tid, andre ikke, og noen er mer sjenerte i forhold til dette. Senk skuldrene og se det an. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Skrevet 4. april 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Har dere kjørt ''løpet'' ut i bingen, så vil det bli litt kleint og dra på piknik etterpå. Den skjønte jeg ikke? Hvis de har hatt sex så kan de ikke dra på piknik, gåtur el.?? Logikken er....? 🤪 Anonymkode: ab942...1bd
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #5 Skrevet 4. april 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Selvom man får til date nr 2 burde man fortsatt holde det på et lavt nivå? Hvis jeg er veldig interessert, er det ok å vise det på date nr 2 eller vente? Evnt hvordan skal jeg vise det på en måte som gjør at hun evnt viser at hun tenker det samme? Området er Tønsberg. Tips til hva man kan gjøre på date nr2? Hilsen ung mann på 22. Anonymkode: 8f724...f6d Ts, jeg tror du overtenker litt strategisk her. Senk skuldra, nyt daten og ikke vær redd for å vise naturlig hva du føler. Fortsett å flørte. Som andre sier, se an hvordan hun responderer. Personlig synes jeg ikke date 2 skal være ren repetisjon av forrige. Se an om du kan ta flørtingen et lite hakk opp. Hva man kan finne på i Tønsberg... Det meste, vil jeg si, kommer jo helt an på hva slags type hun er. Å kombinere noe enkel aktivitet h or man kan ha litt løs, ledig og flørtende tone etterfulgt av en tur et sted for en drink /middag feks. Ellers er der mye bra turområder der. Anonymkode: ab942...1bd
Engel Skrevet 4. april 2024 #6 Skrevet 4. april 2024 (endret) Hva gjorde dere på date 1? Har dere felles interesser? Du kan fint vise at du er interessert på date nr 2, men gjør det litt moderat og se an responsen fra henne. Jeg ble veldig sjarmert en gang av en mann som sa rett ut på date nr 2 (gåtur) at han hadde veldig lyst til å kysse meg, og spurte om han kunne det. Det fikk han. Men jeg har vært på flere date nr 2 hvor det hadde vært uaktuelt med kyss også. (da blir det ikke flere dater enn 2 heller som regel). Det kan variere veldig hvor god kontakt man syns man får etter et par dater. Når det gjelder aktiviteter så er det jo mye å ta av i Tønsberg. Gåtur langs sjøen, shuffelboard, bowling, klatring, badstue med bad i sjøen (kanskje mer aktuelt litt senere enn 2. date, men om man er litt tøff så hadde jeg gjerne gått for det), ut og spise (feks på Kverneriet), escaperoom, Galleritur/museum... Det er hva dere liker å gjøre som er eneste begrensning tenker jeg. Endret 4. april 2024 av Engel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå