Gå til innhold

Skjelden har dopapir rester??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp, jeg er ikke så lett å vippe av pinnen men ble lettere hysterisk da jeg skulle smøre meg med hormongele i skjede og det var hvite rare greier som fulgte med ut.. 

Det viser seg at jeg hadde mer av dette, må være dopapir som har gått i oppløsning og lagt seg oppover i skjelden på begge sider. 

Dette var ekkelt. Jeg er renslig og dusjer hver dag og ikke si noe om hygiene til meg. 😭

Obs hormongele er pga overgangsalder og litt sårhet. Reseptbelagt og beregnet til bruk i skjede. 

Anonymkode: aabf8...757

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff ser det ble skrivefeil i tittel på innlegg. 

Skrevet

Trykker du toalettpapiret inn i skjeden når du tørker? Ellers er det underlig at det ligger mye tester inni der. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det høres usannsynlig ut at dopapir skulle ligge oppover i skjeden. Eller hva gjør du egentlig når du tørker deg etter å ha tisset? Putter du faktisk dopapiret OPP I SKJEDEN? Hvorfor i så fall? Vanligvis tørker man seg bare rundt urinrøret og mellom leppene nedentil, så jeg skjønner ikke hvordan du kan ha fått noe dopapir opp i skjedeåpningen. 

Sikker på at du ikke har en slags soppinfeksjon? Det hvite du så, kan ha vært soppklumper, hvis det kom fra oppe i skjedeåpningen.

Anonymkode: 94c53...a22

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det høres usannsynlig ut at dopapir skulle ligge oppover i skjeden. Eller hva gjør du egentlig når du tørker deg etter å ha tisset? Putter du faktisk dopapiret OPP I SKJEDEN? Hvorfor i så fall? Vanligvis tørker man seg bare rundt urinrøret og mellom leppene nedentil, så jeg skjønner ikke hvordan du kan ha fått noe dopapir opp i skjedeåpningen. 

Sikker på at du ikke har en slags soppinfeksjon? Det hvite du så, kan ha vært soppklumper, hvis det kom fra oppe i skjedeåpningen.

Anonymkode: 94c53...a22

Ja du har sikkert rett. 

Jeg må til lege og få dette undersøkt. 

Tenkte at papiret kunne ha lagt seg oppover men innser at dette er dumt. 

Jeg trykker ikke dopapir opp nei. 

Ble litt ute av meg. Takk for svar ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Melus skrev (6 timer siden):

Trykker du toalettpapiret inn i skjeden når du tørker? Ellers er det underlig at det ligger mye tester inni der. 

Jeg gjør ikke det 😅

Regner med det er noe slags soppinfeksjon eller ubalanse. 

AnonymBruker
Skrevet

Du dyttet kanskje papir-restene med inn med fingeren før de ble med ut? Eller nylig hatt sex? 

Jeg vet det kan bli med litt papir-rester inn hvis jeg har sex uten å være helt  nydusjet først. 

Anonymkode: 6e1e0...a87

Skrevet

Jeg tror ikke at det er dopapir...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du dyttet kanskje papir-restene med inn med fingeren før de ble med ut? Eller nylig hatt sex? 

Jeg vet det kan bli med litt papir-rester inn hvis jeg har sex uten å være helt  nydusjet først. 

Anonymkode: 6e1e0...a87

😳 Hva i alle dager? Det er ikke normalt å gå rundt med papirrester i underlivet. 

Anonymkode: 38abd...6ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har en soppinfeksjon.

Anonymkode: 98a6c...29b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så det ut som cottage cheese?—> soppinfeksjon. 

Anonymkode: 6626c...c90

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være rester av tidligere doser med hormongele?

Når man bruker progesterongel f.eks. ifm prøverør, blir det masse hvite klumpete rester.

Anonymkode: 1ca10...9da

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du dopapir fra Lambi? Det er helt håpløst. Blir fullt av rester der nede.

Anonymkode: e63e2...2a6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker du dopapir fra Lambi? Det er helt håpløst. Blir fullt av rester der nede.

Nei, virkelig ikke - hvordan i all verden er det du tørker da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme her.

Anonymkode: 82f03...6b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Høres ut som du har en soppinfeksjon.

Anonymkode: 98a6c...29b

Støtter dette. Soppinfeksjon kan se ut som vått papir.

Anonymkode: b2601...96d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt noen typer som løsner. Bruker kun den fra europris nå . Som er i sekk. Da slipper jeg sånt tøys

Anonymkode: 9d077...53e

AnonymBruker
Skrevet

dette er nok gelerester. de forsvinner etter et par dager når all gele er borte. 

Anonymkode: 8380f...555

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Både Lambi og andre veldig myke dopapir, håpløst å bruke.

Anonymkode: 4272c...fd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplever også at Lambi legger igjen rester, «papirsmuler». Veldig ekkelt. Unngår å kjøpe det. 

Anonymkode: 510d8...47d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...