AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Jeg går med en ekkel følelse over at alt jeg sier eller betror meg til noen skal bli «overhørt» av alle type duppedingser. Det feks Siri på mobilen, at jeg er uheldig og ringer noen på tlf mens jeg snakker med noen face2face, at venninne er uheldig å ringer noen med Apple Watch mens vi sitter og snakker sammen etc! Jeg blir helt paranoid 😳 Det er slik at jeg ender opp med å sette mobilen i flymodus da jeg skal snakke om ting som jeg kanskje ikke vil at «alle» skal høre, i frykt om at noe intimt/viktig for meg skal «lekke ut» til andre. Vi har også kamera i bilen som gjør opptak! Og kamera på huset. Redd dette skal spre seg på nett/eller at noen skal hacke det og høre alt vi sier på bilturer… Nå er jeg den helt vanlige personen i gata, og ikke kongen eller statsministeren! Men allikevel er jeg redd og bekymra.. Er det jeg som bare er rar? Eller finnes det flere der ute som meg? Anonymkode: 9fabe...0de
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Ja, det er litt ekstremt. Anonymkode: a437b...5b8 7 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 Ja, dette er for mye. Anonymkode: 40d72...8de 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 Ja, du er paranoid. Her er det hakket før aluminiumsfolie på hodet tror jeg. Anonymkode: 89514...e84 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg går med en ekkel følelse over at alt jeg sier eller betror meg til noen skal bli «overhørt» av alle type duppedingser. Det feks Siri på mobilen, at jeg er uheldig og ringer noen på tlf mens jeg snakker med noen face2face, at venninne er uheldig å ringer noen med Apple Watch mens vi sitter og snakker sammen etc! Jeg blir helt paranoid 😳 Det er slik at jeg ender opp med å sette mobilen i flymodus da jeg skal snakke om ting som jeg kanskje ikke vil at «alle» skal høre, i frykt om at noe intimt/viktig for meg skal «lekke ut» til andre. Vi har også kamera i bilen som gjør opptak! Og kamera på huset. Redd dette skal spre seg på nett/eller at noen skal hacke det og høre alt vi sier på bilturer… Nå er jeg den helt vanlige personen i gata, og ikke kongen eller statsministeren! Men allikevel er jeg redd og bekymra.. Er det jeg som bare er rar? Eller finnes det flere der ute som meg? Anonymkode: 9fabe...0de Hvorfor har du kamera i bilen og huset hvis du blir så stressa? søk hjelp. Høres ut som du sliter litt mer enn normalt med det der 🫣 Anonymkode: 05857...fec 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, du er paranoid. Her er det hakket før aluminiumsfolie på hodet tror jeg. Anonymkode: 89514...e84 Hahahaha 😂 jeg er ikke direkte redd for ting skal falle i hodet på meg. Heller mer redd at jeg blir overhørt av uvedkommende etc.. men ser nå at jeg må roe meg ned 1000 hakk 🥵 Anonymkode: 9fabe...0de
Capazitet Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 Råder deg til å lufta desse tankane med legen din 2
Akryl Skrevet 3. april 2024 #8 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg går med en ekkel følelse over at alt jeg sier eller betror meg til noen skal bli «overhørt» av alle type duppedingser. Det feks Siri på mobilen, at jeg er uheldig og ringer noen på tlf mens jeg snakker med noen face2face, at venninne er uheldig å ringer noen med Apple Watch mens vi sitter og snakker sammen etc! Jeg blir helt paranoid 😳 Det er slik at jeg ender opp med å sette mobilen i flymodus da jeg skal snakke om ting som jeg kanskje ikke vil at «alle» skal høre, i frykt om at noe intimt/viktig for meg skal «lekke ut» til andre. Vi har også kamera i bilen som gjør opptak! Og kamera på huset. Redd dette skal spre seg på nett/eller at noen skal hacke det og høre alt vi sier på bilturer… Nå er jeg den helt vanlige personen i gata, og ikke kongen eller statsministeren! Men allikevel er jeg redd og bekymra.. Er det jeg som bare er rar? Eller finnes det flere der ute som meg? Anonymkode: 9fabe...0de Det med Siri er jo sant. Alt blir sendt over til usa og du får tilpassede reklamer.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #9 Skrevet 4. april 2024 Ja, dette er over the top paranoid. Anonymkode: 6ae76...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #10 Skrevet 4. april 2024 Hahahaha!!! Finn frem tinnfoliehatten 😂😂😂😂 Anonymkode: 2fe55...724 1
Elle Melle Skrevet 4. april 2024 #11 Skrevet 4. april 2024 1. Lag deg en digital hverdag som passer med behovene dine. Ta bort kamera i bilen, skru av mest mulig greier. Det er ingen grunn til å ha sånne ting om de stresser deg. Hvorfor stresse med dette hver dag når du faktisk heller kan rydde omgivelsene dine en gang for alle? 2. Ikke si ting du ikke tåler at andre hører. Antallet samtaler det ville vært krise om noen fikk høre, er helt opp til deg. 3. Du er ikke et så spennende menneske at folk generelt sett har så stor interesse av deg tipper jeg. På lik linje med alle oss andre. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #12 Skrevet 4. april 2024 Jeg så overskriften og tenkte "Ja, du er paranoid". Så leste jeg posten og tenkte: "Ja, du er veldig paranoid". Anonymkode: 636a8...5b8 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #13 Skrevet 4. april 2024 Du er laaaangt over gjennomsnittet paranoid ja. Anonymkode: f29e0...d83 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå