Baktusen Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Hva har du tatt / gjort? Er det veldig synlig for dem som ikke vet? Hvor gammel er du? Hvor gammel var du når du begynte gjøre det? Gjort flere ganger?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Har tatt botox jevnlig i 3 år, i pannen og kråketærne. Ingen har lagt merke til det, ei kommentert det. Dette er snakk om mennesker jeg omgås daglig, kollegaer, venner og familie. Er 39 år. Anonymkode: fa36c...275
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 Jeg tar "mini-botox" to ganger i året. Det er så lite at jeg fortsatt har bevegelse i musklene, bare mindre. Aldri noen som har kommentert det så jeg kan ikke tenke meg at det er veldig synlig. Er 44 nå, har gjort dette i 8 år. Anonymkode: 9a10c...05f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Skrevet 4. april 2024 Tar over øynene for å løfte de, og sinnarynken. Gjort det i mange år, og er 49. Er ikke hemmelig, men har ikke fått kommentarer. Om det vises så er det helt innafor, for jeg står for valgene jeg tar. Anonymkode: 7f2f5...dab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå