AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Mannen min sover veldig dårlig, og dette påvirker hele familien negativt. Selvsagt verst for han selv, men det påvirker oss andre også i så stor grad at jeg blir mektig irritert når han bare fjaser bort nåtidens viktigste råd; å kutte ut skjerm på kvelden. Han er avhengig av å skrolle på sengekanten, og mener så bestemt at han tåler det. Men han sover veldig dårlig helt uten årsak, og jeg mener det er verdt et forsøk. Han har aldri prøvd, ikke én kveld en gang. Nå vil jeg sette et ultimatum om at han prøver det en periode. Men hvor lenge? Noen med erfaringer? Anonymkode: da2e9...a49
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Har ikke svar desverre. Driver med regnskap selv i skrivende stund. Måtte ha litt avveksling. Slitsomt å være "på" døgnet rundt. Mail,tlf og fysisk arbeid.. Anonymkode: 2af31...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 Oi,han har aldri prøvd en kveld uten mobilskjerm på hvor mange år?? Hvor gamle er dere? Sterk avhengig av mobilen er vel så stort problem som søvn i dette tilfellet da. Be han lese forskning så er det ikke noe å diskutere. Dere kan ha sex fremfor at dere sitter "alene" i hver deres skjerm. Anonymkode: 33a09...40d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå