Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om at dere datet en i over 1/2 år. Var sammen så og si hver dag. En dag bestemmer han seg for å gå i forhold, men ombestemmer seg straks. Han er usikker. I denne perioden er han med ei annen jente, de kliner vel på en fest. Tror ikke de har sex. I etterkant kommer han til meg og sier han vet han vil ha meg, men er usikker på hva han vil. Signalene han gir er så utydelige. Av og til masse kjærlighet og «elsker deg,» mens en annen dag er det mer stille. Noen meninger her på denne karen? 😅

Anonymkode: fa7ed...529

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker alder har en del å si her.

jo eldre dere er jo mindre er dette noe å satse på.

Anonymkode: 065cf...623

• Liker 3
Skrevet

En slik vinglepetter hadde jeg ikke hatt respekt for. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke noe å satse på når han ikke vet hva han vil. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke kastet bort mer tid på, 6 mnd er alt for mye tid å kaste bort på en vinglepetter.

Anonymkode: 661b2...ba3

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva tenker dere om at dere datet en i over 1/2 år. Var sammen så og si hver dag. En dag bestemmer han seg for å gå i forhold, men ombestemmer seg straks. Han er usikker. I denne perioden er han med ei annen jente, de kliner vel på en fest. Tror ikke de har sex. I etterkant kommer han til meg og sier han vet han vil ha meg, men er usikker på hva han vil. Signalene han gir er så utydelige. Av og til masse kjærlighet og «elsker deg,» mens en annen dag er det mer stille. Noen meninger her på denne karen? 😅

Nesten så man skulle tro vi hadde datet samme fyren 😅 

Her var det og vinglete. Visste hva han ville, inn i et forhold, ombestemte seg nesten med en gang og det "var ikke riktig tid" men ville holde døra åpen og komme tilbake etter noen uker. Ikke hvis, men når. Så rett på tinder, hvor han slettet appen med en gang han traff en ny 😂 

Han klarte rett og slett ikke bestemme seg for noe, så jeg mer eller mindre pushet frem beslutningene hans. Hadde det vært et "rent" brudd hadde det vært så utrolig mye enklere. Lurer jo på innimellom hva som hadde skjedd om jeg hadde hatt is i magen, men vet du hva? Hadde jeg visst han var en sånn vinglepetter hadde jeg aldri engang datet han, da det er skikkelig turn off. Var det at han var så sikker på alt som gjorde at jeg falt for han.

Det er ikke så enkelt å si hva du burde gjøre her.. men vi fortjener alle noen som er sikre på at de vil ha oss. Så jeg hadde avsluttet om jeg var deg, er det meningen det skal være dere to kommer han tilbake helt sikker etter å ha kjent på savnet. Ikke gi han all makten ved å kunne holde deg på gress. 

• Liker 2
Skrevet

Hadde sagt hadet bra.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Høres ut som om han liker deg men at han er redd for å gå i forhold fordi det kan være andre som er ennå "bedre" enn deg. Ikke fordi du ikke er "god" nok. Jeg har inntrykk av at en del unge er redd for å ta valg i tilfelle det dukker opp en bedre mulighet. Dette gjelder ikke bare i forhold til kjæreste, men på flere områder. 

Er dere veldig unge? Kanskje han ikke er moden for et forhold ennå?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet et par sånne vinglepettere som ung.

Min "analyse" av akkurat de jeg var borti, var litt dette med at det var så mange andre spennende damer der ute. Jeg hadde selv litt forpliktelsesangst på den tiden så skal ikke si noe på det. Det er vel ikke helt uvanlig, når man er ung og ikke har datet noe særlig. 

Men ene fyren knuste hjertet mitt, vi var omtrent kjærester, så trakk han seg litt og jeg fikk ut av han at det var ei annen som han bare følte han måtte gi en sjanse. Kom tilbake et par mnd senere og angret seg. 

En annen jeg var DØDSforelsket i men som ikke ville noe "seriøst" med meg, han sier den dag i dag at jeg var the one that got away. 

Ikke at vissheten om at de en dag kan komme til å angre og innse tabben hjelper noe nå. Dette er bare noe de må leve gjennom tror jeg, en fase. Eneste du kan gjøre er å sette grenser for deg selv. 

Anonymkode: 2e573...8ee

AnonymBruker
Skrevet

TS. 

Jeg er 24 og han er 29, så veldig ung er vi jo ikke. Forstår det slikt de fleste råder til å takke farvell- høres vel fornuftigt ut. Skal prøve komme meg vidre! 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...