AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #21 Del Skrevet 3. april 2024 Midd. Vask deg og få på rent sengetøy. Ny madrass om den er full I Uortodokse seremonier. Anonymkode: 016b3...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #22 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis de ikke deler seng med deg så reagerer de ikke. De slår seg gjerne ned i sengen, vandrer ikke rundt i huset Anonymkode: 1fadc...d3e Samboer deler jo både seng og sofa med meg. Merker ingenting i sengen, kun sofa. mimifin72 skrev (13 timer siden): Ser ut som elveblest. Elveblest klør MYE. Snakk med lege, så du kan få antihistamin Det har jeg i både eurax og aerius. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fuglelopper er nok mer sannsynlig enn veggedyr. Ofte blir bare en person bitt. Kjøp Permetrin på Obs/Jula og spray rundt alle vinduene ute, dør rammer og inni alle ventiler. Om loppene kommer i kontakt med dette vil de dø. Slik unngår du at flere lopper kommer inn. Har dette pågått over måneder, og gradvis blitt verre, så ville jeg lent mer mot at det kan være veggedyr. Anonymkode: fe1d7...770 Skal sjekke dette! Anonymkode: 9db6b...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #23 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Midd. Vask deg og få på rent sengetøy. Ny madrass om den er full I Uortodokse seremonier. Anonymkode: 016b3...c60 Hmmmm. En madrass som er full i uortodokse seremonier ja…Helt vanlig det! 🤣 Anonymkode: 8a4bd...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 4. april 2024 #24 Del Skrevet 4. april 2024 Tenker også fuglelopper. Ble bitt på hytta en vår. Samboer og jeg delte seng, kun jeg ble bitt natt etter natt. Fant omsider reiret innafor bordkledninga . Der var det tømmervegg og loppene kom seg inn 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå