Gå til innhold

Har du noen forslag til datingapp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes mange.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tinder?
Hinge? 

Anonymkode: d2cb1...abf

Skrevet

Happn. Facebook dating. Møteplassen. 

AnonymBruker
Skrevet

Match

Anonymkode: 11287...266

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål:
Hvis jeg går inn på Facebook dating, kan folk jeg har som venner, eller andre, på Facebook se det? 

Anonymkode: 88b52...528

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Match

Anonymkode: 11287...266

Nei, med mindre du vil betale for å se profilbildene til andre der. 
Greit nok å måtte betale for noe, men du får en haug med e-poster om hvem som har sett på profilen din og hvis du ikke har et abonnement så er de "blurred", både de som har sett på profilen din og de som Match mener du passer med.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Spørsmål:
Hvis jeg går inn på Facebook dating, kan folk jeg har som venner, eller andre, på Facebook se det? 

Du får ikke opp facebookvenner på datingappen. Men du får opp andre som bruker datingappen og som har felles facebookvenner med deg, med opplysning om hvem dere  har som felles venn.

De har en mulighet der du kan legge inn en "hemmelig crush" på fb-venner, men da får den andre kun vite om det hvis vedkommende også legger inn deg som "hemmelig crush".

Anonymkode: ad037...b61

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Spørsmål:

Det vil ikke vises på profilen din at du bruker fb dating, om det er det du spør om. 

Anonymkode: 12a07...649

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (På 3.4.2024 den 21.55):

Happn. Facebook dating. Møteplassen. 

Usikker på om det spiller så stor rolle hvilken app man bruker. Det er jo som regel de samme folka som er på de forskjellige appene. Norge er ikke så stort egentlig, og selv i Oslo-området hvor jeg bor, ser jeg de samme folkene rundt omkring på det store datinginternettet. (Og før noen kommenterer det: Ja, jeg vet at det betyr at jeg er en av de "samme folkene" jeg også, skal ikke møte meg selv i døra på den.)
Jeg har vært singel noen år, og har brukt appene både for ons og mer seriøst i forskjellige perioder, og har ikke noen statistikk på hva som er best. Ofte er det ganske tilfeldig om man etablerer en kontakt som leder til noe på den ene eller den andre appen.
Dvs. Tinder er jo størst, på en måte det samme for dating som Finn.no er hvis man skal selge bruktbil eller bolig, noe man bare "må" bruke. I den betydningen at "alle" er der, og så er noen av dem på en eller to andre apper i tillegg.

Uansett er det vel bare å prøve seg fram.

Anonymkode: 53a97...9ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...