AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Skal ta biopsi av livmorhalsen i morgen pga. langvarig hpv-virus (hatt virus de to siste årene). Er dette veldig vondt? Jeg har tidligere tatt vevsprøve av livmorslimhinnen og synes dette var ganske smertefullt (selv om det varte i 2 sekunder). Vil det hjelpe å ta en ibux og paracet før jeg drar? Kom gjerne med noen råd da jeg gruer meg ganske mye. Anonymkode: 77de8...3c3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Skal ta biopsi av livmorhalsen i morgen pga. langvarig hpv-virus (hatt virus de to siste årene). Er dette veldig vondt? Jeg har tidligere tatt vevsprøve av livmorslimhinnen og synes dette var ganske smertefullt (selv om det varte i 2 sekunder). Vil det hjelpe å ta en ibux og paracet før jeg drar? Kom gjerne med noen råd da jeg gruer meg ganske mye. Anonymkode: 77de8...3c3 Det kjennes litt mer enn celleprøve, evt som å ta to celleprøver på rappen. Blødde og fikk menssmerter etterpå, lurt å ha naproxen og paracet etterpå i stedet for ibux og paracet før. Anonymkode: 56a69...903
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal ta biopsi av livmorhalsen i morgen pga. langvarig hpv-virus (hatt virus de to siste årene). Er dette veldig vondt? Jeg har tidligere tatt vevsprøve av livmorslimhinnen og synes dette var ganske smertefullt (selv om det varte i 2 sekunder). Vil det hjelpe å ta en ibux og paracet før jeg drar? Kom gjerne med noen råd da jeg gruer meg ganske mye. Anonymkode: 77de8...3c3 Vevsprøve er biopsi. Men jeg tok biopsi i narkose grunnet at jeg får veldig vondt. Dette ble jeg tilbydd av gyn. Men ja hvis du synes celleprøve var vondt kan biopsi oppleves vondere. Anonymkode: 42b56...637
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 Jeg skal også ta biopsi av livmorhalsen i morgen pga at det er påvist hpv på de to siste celleprøvene. Vet jeg får bedøvelse, det gjør sikkert du også? Gruer meg, men det går nok bra med oss begge to. Lykke til! Anonymkode: bc7be...1f7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #5 Skrevet 4. april 2024 Det var som sterke menssmerter i en brøkdel av et sekund. Som om noen bet meg på innside. Det var vondt, men det gikk over like fort som det kom. Veldig rar smerte Anonymkode: 6b4de...e52
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #6 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det var som sterke menssmerter i en brøkdel av et sekund. Som om noen bet meg på innside. Det var vondt, men det gikk over like fort som det kom. Veldig rar smerte Anonymkode: 6b4de...e52 Dét var jo noen som beit deg - legen med metallverktøyet sitt.. Som et kleggbitt innvendig 🪰😅 Anonymkode: 24aad...dbd
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #7 Skrevet 4. april 2024 Jeg er ferdig nå. Selve undersøkelsen og prøvetakingen gikk bra, men blødde mye etterpå. Gynekologen syntes jeg blødde uvanlig mye, så jeg ble bekymret. Måtte sitte og vente 15 min før hun sjekket meg igjen. Blødde fortsatt, og blør nå fortsatt 2,5 timer etter prøvetakingen. Noen som har blødd mye etter slik prøvetaking? Blir bekymret.. -TS Anonymkode: 77de8...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #8 Skrevet 4. april 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Dét var jo noen som beit deg - legen med metallverktøyet sitt.. Som et kleggbitt innvendig 🪰😅 Anonymkode: 24aad...dbd Helt riktig Anonymkode: 6b4de...e52
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #9 Skrevet 4. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er ferdig nå. Selve undersøkelsen og prøvetakingen gikk bra, men blødde mye etterpå. Gynekologen syntes jeg blødde uvanlig mye, så jeg ble bekymret. Måtte sitte og vente 15 min før hun sjekket meg igjen. Blødde fortsatt, og blør nå fortsatt 2,5 timer etter prøvetakingen. Noen som har blødd mye etter slik prøvetaking? Blir bekymret.. -TS Anonymkode: 77de8...3c3 Hva sa legen til deg om blødningene? Anonymkode: 6b4de...e52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå