Topper og daler Skrevet 3. april 2024 Forfatter #21 Skrevet 3. april 2024 Silvia515 skrev (Akkurat nå): Stiv pikk - stiv pikk - spiv pikk .. hva kommer nå? Siden det er du som lurer, sikkert stiv pikk. 😂
Silvia515 Skrevet 3. april 2024 #22 Skrevet 3. april 2024 Topper og daler skrev (3 minutter siden): Siden det er du som lurer, sikkert stiv pikk. 😂 Begynner sikkert å bli slapp nå
Lodott Skrevet 3. april 2024 #23 Skrevet 3. april 2024 er ikke så glad i dickpics, men elsker å sende erotiske meldinger med min elsker. Liker å bygge opp en seksuell stemning til jeg kommer hjem fra jobb. Hinte litt om hva jeg ønsker eller hva jeg har lyst å gjøre med ham.. elsker å kunne flørte litt seksuelt med min partner når han ikke er rundt meg. Bruker det ikke nødvendigvis for onani der og da, men for å fyre opp stemningen til senere når vi kan elske sammen. 1
Topper og daler Skrevet 3. april 2024 Forfatter #24 Skrevet 3. april 2024 Silvia515 skrev (1 time siden): Begynner sikkert å bli slapp nå Aldri!!! 😱
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå