Gå til innhold

Sexting - spennende eller griseri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sexting er å sende, motta eller videresende seksuelt eksplisitte meldinger, fotografier eller videoer, hovedsakelig mellom mobiltelefoner - og gjerne kombinert med at man stimulerer seg selv seksuelt samtidig som den man sexter med stimulerer seg selv seksuelt. Gjensidighet er premisset her - og at sextingen er samtykkende. 

Hva synes dere - spennende eller griseri? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verken det ene eller det andre. Bare kjedelig. 

Skrevet
Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Verken det ene eller det andre. Bare kjedelig. 

Ikke med mannen din en gang? 

AnonymBruker
Skrevet

Blitt for gammel for sånt. Artig når man var yngre. 

Anonymkode: f4ad7...d46

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir tent av det, men bare tent. Får ikke til å tekste og onanere samtidig🤷‍♀️ det blir bare noe knot.

Anonymkode: 5aa8c...e61

Skrevet
Topper og daler skrev (Akkurat nå):

Ikke med mannen din en gang? 

Joda, mye jeg kan gjøre for min mann selv om jeg ikke synes det er festlig. Til visse grenser selvfølgelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Niks. Liker sex. Det er ikke sex og derfor uinteressant. Punktum.

Anonymkode: 5d3de...ff3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg blir tent av det, men bare tent. Får ikke til å tekste og onanere samtidig🤷‍♀️ det blir bare noe knot.

Har det litt på samme måte. 👍Men kommer litt an på omstendighetene. 

Skrevet

Vil ikke si at sexting nødvendigvis innholder onani. 

Her går det en stund mellom treff blant noen av oss, så det hender at det blir litt teksting frem og tilbake der man kåter hverandre opp. Dog, ikke så mye bilder lenger, nå er tekst mer spennende blitt.

Skrevet
no shame skrev (1 minutt siden):

Vil ikke si at sexting nødvendigvis innholder onani. 

Her går det en stund mellom treff blant noen av oss, så det hender at det blir litt teksting frem og tilbake der man kåter hverandre opp. Dog, ikke så mye bilder lenger, nå er tekst mer spennende blitt.

Trenger selvsagt ikke nødvendigvis betinge onani, enig i det. Men det kan. 

Skrevet

Som regel, ingen av delene. Synes som regel det er ganske kjedelig, men da jeg og det som nå er min kone bodde langt fra hverandre hadde vi glede av det :)

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Trenger selvsagt ikke nødvendigvis betinge onani, enig i det. Men det kan. 

Tror det er mer vanlig med fex telefonsex. Jeg har prøvd det også, men synes det blir kleint bare. Video er litt det samme.. blir litt tilgjort.

Jeg liker best å sende ett par meldinger om en fantasi jeg har og bygge opp stemningen til vi treffes. 

Skrevet

Kvinne her. Moro med litt innimellom med noen man også liker og treffer, for å bygge opp eller vedlikeholde litt spenning.

Med ukjente helt uinteressant, ikke engang å diskutere sånne ting er interessant da for min del. Det gjelder tydeligvis ikke mange menn på appene, en del virker som heller vil skrive enn å møtes, veldig rar greie synes jeg. Vil gjerne vite om det er noen som tenner meg det minste jeg skriver med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror det er mer vanlig med fex telefonsex.

Har jeg faktisk aldri prøvd. Har prøvd video, da. Deling av fantasier er stilig. 👍

Skrevet

Er spennende og herlig i blant det, deilig å utfordre både egen og den andres fantasi ☺️

Skrevet

Greit nok, men kan fort bli kjedelig og langtrygt. "Hei, jeg spruter snart, kan du sende bilde nr 1000 av fitta di?" :)

• Liker 1
Skrevet
Silvia515 skrev (1 minutt siden):

Greit nok, men kan fort bli kjedelig og langtrygt. "Hei, jeg spruter snart, kan du sende bilde nr 1000 av fitta di?" :)

Ikke uprøvd, skjønner jeg. 😜

Skrevet

Ikke uprøvd, skjønner jeg. 😜

Jeg lever mer etter alt-skal-prøves enn det motsatte :)

Skrevet
Silvia515 skrev (Akkurat nå):

Jeg lever mer etter alt-skal-prøves enn det motsatte :)

Ikke uprøvd her heller. 😂

Skrevet

Ikke uprøvd her heller. 😂

Stiv pikk - stiv pikk - spiv pikk .. hva kommer nå? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...