Gjest 1111 Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Jeg har solgt noen sko til ei dame over nettet, og vi avtalte at jeg skulle sende dem i oppkrav (så dum og naiv var jeg ja), men nå har hun plutselig ikke penger nok til å hente dem Hva skjer hvis hun ikke henter dem innen de to ukene er omme? Må jeg betale ekstra porto for å få skoene tilbake til meg igjen?
Smella Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 Jeg sendte ei vogn til ei i postoppkrav.Venta i flere uker på at hun skulle hente den.Men så ble den sendt i retur!Vi prata jo innimellom på mail også,men hun sa ikke noe om å ikke hente den!Hun trengte den pluttselig ikke...Fikk summen som jeg kunne hente vogna ut for...Men hun har enda ikke sendt noe tilbehør til vogna jeg sendte vedsiden av..Megaskuff... Når sånt skjer,frister det lite å gjøre det igjen..
Gjest 1111 Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 Dvs at dama kommer til å koste meg hele 400 kroner!!
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Da har du ihvertfall lært at du ikke gjør noe sånt igjen...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 Brant meg en gang på å sende ting som postoppkrav, og aldri mer. Dvs. jeg sender gjerne som postoppkrav, men da må personen først betale inn portoen til meg slik at jeg uansett ikke går med tap om h*n ikke henter pakka.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 Dvs at dama kommer til å koste meg hele 400 kroner!! ← Jepp. Brant meg på det der engang jeg og. Aldri mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå