AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Del Skrevet 3. april 2024 Skal lage ostekake, og vi har en som ikke tåler gluten så godt i familien. Er glutenfrie kjeks gode? Hvis ikke lager jeg en annen kake.. Anonymkode: 57e1b...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 3. april 2024 #2 Del Skrevet 3. april 2024 Ostekake er et supert alternativ til de som har cøliaki. Jeg bruker havrekjeksene med små sjokoladebiter i fra allergihylla og merker null forskjell fra "vanlig" ostekake 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skal lage ostekake, og vi har en som ikke tåler gluten så godt i familien. Er glutenfrie kjeks gode? Hvis ikke lager jeg en annen kake.. Anonymkode: 57e1b...069 Jeg har brukt glutenfrie digestive-kjeks, og det har funket helt fint. Det finnes sikkert andre typer glutenfrie kjeks som kan brukes også. Anonymkode: 2b3ff...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Del Skrevet 3. april 2024 Glutenfrie digestive kjeks er greie. Om det ikke er noen nøtteallergi, er nøttebunn nydelig på ostekake! Bytt ut mandler med kjeks Anonymkode: 17f82...0dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3. april 2024 #5 Del Skrevet 3. april 2024 Disse selger de på Normal, ellers har de lignende i allergihyllen. Også godt med glutenfrie salte kjeks for litt smak, og til nøds går også glutenfrie mariekjeks, men det blir det ikke så mye smak i da. Mildt med Marie, men helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Del Skrevet 3. april 2024 Just now, AnonymBruker said: Glutenfrie digestive kjeks er greie. Om det ikke er noen nøtteallergi, er nøttebunn nydelig på ostekake! Bytt ut mandler med kjeks Anonymkode: 17f82...0dc kjeksen med mandler skulle det stå Anonymkode: 17f82...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #7 Del Skrevet 4. april 2024 Daisy-love skrev (13 timer siden): Disse selger de på Normal, ellers har de lignende i allergihyllen. Også godt med glutenfrie salte kjeks for litt smak, og til nøds går også glutenfrie mariekjeks, men det blir det ikke så mye smak i da. Mildt med Marie, men helt greit. Disse er helt supre til ostekake, billige er de også. Anonymkode: d99d3...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå